Levi’s se v globální kampani spojuje s Beyoncé

úterý, 1. října 2024, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani se spojuje Levi’s se zpěvačkou Beyoncé, která nedávno vydala song Levii’s Jeans. 

Beyoncé je tváří nové globální kampaně značky Levi's, zdroj: Levi's.

Beyoncé je tváří nové globální kampaně značky Levi's, zdroj: Levi's.

Značka Levi’s spouští na konci září novou kampaň, v níž se spojuje se zpěvačkou Beyoncé. Kampaň následuje po vydání songu Levii’s Jeans z alba Cowboy Carter

„Můj song ‚Levii’s Jeans’ oslavuje to, v co věřím, že je ultimátní americká uniforma, to, co všichni nosíme s pýchou,” upřesňuje Beyoncé a dodává: „Fenomén denim on denim je často vnímán skrz mužskou perspektivu, takže výjimečnost této kampaně tkví i v tom, že přináší ženský pohled, a to je pro mě velmi důležité.” 

Beyoncé vystupuje jako hlavní protagonistka ve videu „Reiimagine“, které je inspirováno americkou historií a odkazem Levi's. Postupně se v kampani představí v sérii kapitol všechny reklamy značky pod supervizí režisérky Meliny Matsoukas. První pomyslná kapitola v podobě filmu je inspirován reklamou z roku 1985 s názvem „Launderette“. 

„Značka Levi’s® vždy byla a bude neoficiální uniformou pro ty, kteří chtějí definovat budoucnost a měnit svět k lepšímu. Věříme, že zásadní součástí tohoto pohybu, je redefinice a budování nových kulturních kódů,“ říká Kenny Mitchell, globální marketingový ředitel Levi’s a Levi Strauss & Co.

Kampaň pracuje s televizními spoty, poběží v outdooru, tisku, na internetu a sociálních sítích. Součástí jsou i aktivace a speciální produkty v pro značku zásadních lokacích: San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paříž, Londýn a Berlín.

První film vznikl pod taktovkou Marcella Rév, autorem fotografií je Mason Poole. Kreativa je dílem agentur TBWA\Chiat\Day LA a De la Revolućion/Prettybird

-stk-