Mastercard podporuje kampaní malé podnikatele

úterý, 24. září 2024, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mastercard spustil na podzim lokální kampaň s názvem „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“. 

Klíčový vizuál k lokální kampani „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“, zdroj: Mastercard

Klíčový vizuál k lokální kampani „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“, zdroj: Mastercard

Mastercard představil novou kampaň „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“, zaměřenou na podporu malých podnikatelů v České republice a na Slovensku. 

Kampaň, jež poběží do konce listopadu v televizi, kinech a na internetu, vychází z premisy, že úspěšné podnikání vzniká nejen díky strategickým rozhodnutím, ale také díky vzájemné podpoře a spolupráci mezi podnikateli. Ukazuje, že podnikatelé mohou prosperovat, když se nacházejí ve správné lokalitě a jejich podniky se vzájemně doplňují. 

Kampaň stojí na novém nástroji KdeZačítPodnikat.cz od Mastercard, který na základě agregovaných a anonymizovaných dat dokáže identifikovat komerční místa s největším potenciálem pro různé obory podnikání ve 24 městech v České republice a osmi městech na Slovensku. Nástroj rovněž ukazuje, které druhy podnikání fungují lépe ve své blízkosti. Z dat Mastercard totiž vyplývá, že určité druhy podniků v sousedství si vzájemně zvyšují zisky.

„Chceme novou kampaní demonstrovat, že data, kterými Mastercard disponuje, dokážou pomáhat malým podnikatelům při obtížných rozhodováních, kterými může být právě otevření nové provozovny. Koncept kampaně stojí na faktu, který potvrzuje, že mikrobyznysy si vzájemně nekonkurují, ale společně jsou schopné přitáhnout více zákazníků a oživit lokalitu, ve které se rozhodly podnikat,“ vysvětluje Pavla Císařová, marketingová ředitelka Mastercard pro Česko a Slovensko.

V kampani vystupují skuteční podnikatelé a podnikatelky z Česka a Slovenska, sami za sebe, ve svých autentických prostředích. Svými příběhy propagují nejen své vlastní podnikání, ale také vzájemný vztah s ostatními podniky, který se v průběhu let stal jedním z pilířů jejich fungování.

Pod kreativou je podepsána agentura McCann, jež při tvorbě vycházela z rešerše a terénního výzkumu, jenž mapoval podnikatelské synergie. Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujalo duo Novak & Nguyen, které tvoří Tomáš Bláha a Viet Duong. Za kamerou stál Dužan Duong. Média má na starosti agentura iProspect. PR má na starosti Bison & Rose. 

-stk-