Miele spouští kampaň „Láska na celý život“

pondělí, 30. září 2024, 14:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

U příležitosti 125 let od svého založení představuje Miele jubilejní kampaň „Láska na celý život“. 

Zdroj: Repro YT MieleCzechRepublic

Zdroj: Repro YT MieleCzechRepublic

Miele, výrobce přístrojů pro domácnost, startuje u příležitosti 125 let od svého založení svou nejnovější kampaň s podtitulem Láska na celý život. Slogan vyjadřuje dlouhodobé užívání kuchyňských nástrojů značky v domácnostech. 

„V roce 125. výročí od založení značky Miele ztělesňuje kampaň ‚Láska na celý život’ vše, co firma představuje," říká Josef Jelínek, generální ředitel Miele ČR a SR.

V centru pozornosti kampaně stojí řada kuchyňských přístrojů Miele, zahrnující indukční varné desky s integrovaným odsavačem par (KMDA), kombinované parní trouby – konvektomaty (DGC) – a myčky nádobí. K vidění bude napříč různými mediálními kanály v online i offline prostředí.

Miele také poodhaluje plány na uvedení softwarových vylepšení, která přinesou v následujících měsících pokročilé funkce pro intuitivnější ovládání kuchyňských přístrojů. Jde především o MealSync, tedy synchronizaci dvou a více vestavných trub tak, aby dokončily různé pokrmy ve stejný okamžik, a Smart Food ID, inteligentní kameru, která díky umělé inteligenci rozpozná vložené potraviny a automaticky nastaví optimální způsob jejich přípravy na základě uloženého automatického programu. Obě tyto novinky si budou moci zákazníci stáhnout díky softwarové aktualizaci v aplikaci Miele@Mobile u všech spotřebičů generace 7000 podporující tyto funkce, tedy i u spotřebičů, které zákazníci mají již doma.

Souběžně s hlavní kampaní nabízí Miele zvýhodněné sestavy praček a sušiček, které mohou domácnostem ušetřit až 13 tisíc Kč.

-stk-