Společnost Orlen Unipetrol spouští kampaň na zvýšení povědomí o své mobilní aplikaci, kterou uvedla před pěti lety. Cílem je rovněž podpořit její pozitivní vnímání mezi zákazníky. Hlavním protagonistou kampaně je herec Jakub Štáfek, rovněž se v ní objeví i ambasador značky – závodník a jezdec rallye Martin Prokop.
Kampaň zahrnuje ATL i BTL formáty, poběží v televizi, rádiu a na internetu. Její součástí je také online interaktivní hra nebo filtry na sociálních médiích. Novinkou je i využití zvukového podpisu, tzv. sound brandingu.
„Sound branding, jinak také známý jako sonický design, je dnes základem identity každé moderní značky. Proto jsem se rozhodli vytvořit zvukovou podobu identity aplikace, a tu následně využít v co nejširší míře. Za její finální podobou stojí známý hudební skladatel Karel Havlíček,” říká Adéla Djelmová z agentury Kaspen/Jung von Matt, jež je pod kampaní podepsána.
„Dobré zvukové logo překvapí, je jednoduše rozpoznatelné, vyvolává emoce, dotváří charakter značky,” vysvětluje smysl tohoto nástroje výkonná ředitelka agentury Barbora Hájková s tím, že zvukový branding je implementován také do samotné aplikace a měl by doprovázet i její budoucí komunikaci.
„Spotem uvádíme v život bodíky, digitální grafické prvky, za kterými stojí studio R.U.R., a základní myšlenku, že s novou aplikací Orlen jednoduše zabodujete,“ dodává Hájková. Produkci spotu zajistila společnost Woobetz. Režie se ujal Jakub Švejkar. Za kamerou stál Radim Střelka.
Aplikace Orlen je určena pro mobilní telefony s operačními systémy Android a iOS. Služby aplikace lze využívat v celé síti veřejných čerpacích stanic Orlen v České republice. Spolu s kampaní aplikace přináší mimo jiné i možnost mobilních plateb u stojanu pomocí bankovních karet, Apple Pay / Google Pay nebo Tankaret.
-stk-