Sociální nadační fond hlavního města Prahy už dva roky zaměřuje svoji podporu na obyvatele města v bytové nouzi, se zdravotním znevýhodněním, pečující i pěstounské rodiny. Nyní ve spolupráci s agenturou Cocoon pod vedením kreativního ředitele Lestera Tulletta a fotografem Pavlem Hejným spouští kampaň #NeviditelneMosty.
Kampaň chce přiblížit několik příběhů Pražanů a Pražanek, kteří zůstali sami, obrátili se na Sociální nadační fond a i díky jeho podpoře zvládli situaci překonat. Přináší také novou příležitost pro příznivce a filantropy. Firmy i jednotlivci mohou darem podpořit ty, kteří se ocitli na hraně a hrozí, že se propadnou do sociálního vyloučení, nebo podpořit rozvoj inovativních nástrojů pomoci, které fond nabízí. Město Praha se zavázalo zdvojnásobit všechny dary.
„Hlavním cílem kampaně je zvýšit povědomí o oblastech, kde Sociální nadační fond hlavního města Prahy může poskytnout rychlou finanční pomoc. Velice často řešíme případy Pražanů, kdy jde o čas, a proto vytváříme takové podmínky, aby se o výsledku dozvěděli klienti co nejdříve (do 2-3 týdnů od podání kompletní žádosti),” popisuje ředitelka Sociálního nadačního fondu Barbora Komberec Novosadová.
Kampaň odstartovala 19. září na sociálních sítích Sociálního nadačního fondu, už nyní se objevuje také na citylightech na zastávkách pražských tramvají a v metru i ve vybraných pražských kinech. Vizuály jsou k vidění také na vybraných LCD nosičích v OC DBK – Budějovická, OC Šestka, Fakultní nemocnici v Motole a také na jejich sociálních sítích. V předvánočním období naváže na kampaň fundraisingová aktivita na platformě darujme.cz, a to formou online dárcovství, zaměstnaneckých sbírek nebo dárcovských výzev.
-stk-