Sportka představuje po deseti letech řadu změn, které podpoří komunikační kampaní s názvem „Sportka rozdává radost“. Jejím cílem je ukázat Čechům, že výhru mají na dosah a je od nich skutečně jen šest čísel daleko.
Změny ve Sportce se týkají nejen vyšších výherních částek, ale i vyšší pravděpodobnosti výhry, a garantuje jim také minimální výši Superjackpotu. K prvnímu slosování Sportky v nové podobě dojde 2. října. Kampaň postupně startuje od 16. září a poběží do konce října.
„Sportka se za těch 67 let stala skutečným fenoménem. Je to také jedna z nejznámějších značek na trhu vůbec, její znalost dosahuje 98 %. Žádná jiná loterie v Česku negeneruje tolik nových milionářů jako právě Sportka. Cílem kampaně je posilovat v lidech důvěru, že se ve Sportce a u Sazky opravdu vyhrává a velké milionové výhry reálně padají téměř každý den,“ říká Martin Babec, manažer kategorie loterií společnosti Sazka, a dodává: „V následujících měsících budeme ve všech kanálech komunikovat i konkrétní počty nových milionářů. Naší jednoznačnou ambicí je se výrazně posunout v image atributech značky a ukázat, že Sportka vytváří velký počet nových milionářů.“
Kreativní koncept navrhl interně marketingový tým Sazky. Kampaň zahrnuje tři televizní a online spoty, v nichž se sázející dozvídají o výhře v různých situacích, radují se a každý své štěstí sdílí jinak. Klíčovým prvkem jsou emoce. K vidění budou na stanicích Nova, Prima, O2 TV a Seznam TV.
Dále kampaň poběží v tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Její součástí jsou i PR aktivity a komunikace na více než 7600 obchodních místech s terminálem Sazky.
Produkci kampaně zajistila společnost UpUp. Režie spotů se ujal Michal Samir. Vizuály kampaně nafotila Ivy E. Morwen. Hlasem značky zůstává i nadále Petr Lněnička.
-stk-