Suri.cz představuje kampaní s trojicí surikat své hodnoty

neděle, 29. září 2024, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nadlinkovou kampaní s trojicí surikat komunikuje online srovnávač autopojištění Suri.cz své základní hodnoty. 

Zdroj: Suri.cz

Zdroj: Suri.cz

Online srovnávač autopojištění Suri.cz zahajuje druhou vlnu své nadlinkové kampaně, jež se zaměřuje na cílovou skupinu majitelů aut. Jejím cílem je zvýšit povědomí o značce po jeho rebrandingu a launchi mobilní aplikace

„První vlna proběhla už před prázdninami, její výsledky nás příjemně překvapily a překonaly očekávání. Primární cíl zůstává i pro aktuální vlnu stejný: zvýšit povědomí o naší službě a představit ji v široké cílové skupině prostřednictvím televizní reklamy,“ říká Jakub Barvínek, manažer značky Suri.cz.

Hlavními hrdiny kampaně je trojice surikat Teo, Maty a Ela, jejichž charaktery symbolizují hlavní přidané hodnoty, tedy jednoduchost, výhodná nabídka a péče.

„Kampaňová exekuce byla vytvořena tak, aby byla relevantní pro vybranou cílovou skupinu, aby vystoupila z bloku ostatních reklam a aby byla lehce pochopitelná. Po vyhodnocení první vlny víme, co nám v kampani dobře funguje a do budoucna bychom se rádi zaměřili na rozšiřování světa našich postav,“ doplňuje Rosťa Novák, Business Director v agentuře DDB, jež je pod kreativou podepsána. Mediální plánování a nákup má na starosti OMD

Kampaň běží v televizi na kanálech skupiny Prima, dále v rádiu na stanicích Dance Radio, Evropa 2, Kiss Radio, Radio 1, Rádio Impuls, RockZone 105,9 FM, Spin Rádio. Součástí je i komunikace na sociálních sítích v čele s Facebookem a Instagramem, PPC reklama, web a samotná mobilní aplikace, jež kromě srovnávání a sjednání pojištění nabízí i návody k řešení nehod, upomínky při blížících se koncích smluv a rady k péči o auto. 

-stk-