Lékárenský řetězec Benu od listopadu spouští novou komunikační kampaň, která staví do popředí odborné znalosti lékárníků a jejich vstřícný přístup. Nový je i claim „Rádi vám poradíme“, jehož cílem je „ujistit zákazníky, že do Benu lékáren si mohou přijít nejen pro léky, ale také pro odbornou radu nebo poradenství v oblasti prevence“.
„Chceme, aby lékárna byla vnímána nejen jako místo pro ‚výdej léků’, ale také místo, kde se díky našim lékárníkům a farmaceutickým asistentům potkává lidskost s odborností,“ říká generální ředitel společnosti Petr Doležal.
Hlavním prvkem nové kampaně je třicetisekundový televizní spot, který ukazuje tři hrdiny v různých životních situacích. „Každý z nás má kolem sebe někoho, na koho se obrací, když potřebuje poradit. Ať už jde třeba o fotbalovou taktiku, nebo zapeklitou křížovku. Když jde o léky, jsou tu pro nás Benu a jejich lékárníci, kteří jsou odborníky právě v této oblasti,“ přibližuje Radek Pleha, Creative Lead agentury WMC/Grey, jež je pod kampaní podepsána.
„Cílem bylo vytvořit moderní, příjemný a emotivní spot, který ctí důvěryhodnost a profesionalitu lékárenství. Zároveň jsme chtěli ukázat široké spektrum cílových skupin Benu lékáren,“ dodává Tereza Palečková, Account managerka WMC/Grey.
Kampaň kromě imagového spotu zahrnuje kratší formáty do televize i online médií a rádiový spot. Nový claim se společně s novými klíčovými vizuály postupně propíše do všech tištěných marketingových materiálů firem.
Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Martin Marček. Za kamerou stál Radim Střelka.
-stk-