DPD podpoří kampaní s Hajlichem svá výdejní místa i boxy

středa, 23. října 2024, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

DPD spouští novou kampaň „Všude, kam se podíváš“ s Oldřichem Hajlichem na podporu výdejních míst a boxů.

Zdroj: DPD

Zdroj: DPD

Společnost DPD Česká republika představuje novou reklamní kampaň „Všude, kam se podíváš“, která potrvá do konce listopadu 2024. Využívá v ní groteskní humor, kdy tvář ambasadora značky alias „kurýra DPD“ Oldřicha Hajlicha trikově nahrazuje tváře ostatních herců a hereček poté, co si vyzvednou balíček. To symbolizuje, že výdejny a DPD boxy jsou „všude, kam se podíváš“.

Kampaň probíhá online a v outdooru. Pod kreativou jsou podepsány agentury Momentum a McCann Prague. Režie se ujal Pavel Nosek.

DPD dlouhodobě rozšiřuje svou síť výdejních míst. „Aktuálně doručujeme do více než 110 000 výdejních míst a samoobslužných boxů po celé Evropě, přičemž v ČR je jich zhruba 6000. Do konce roku 2024 by měl tento počet vzrůst na 7000,“ dodává Miloš Malaník, CEO českého DPD a Regional Manager CEE z DPD Česká republika.

-stk-