Na podporu limitované edice Camel Black & White spustila společnost JTI kampaň s názvem „Power of Words“. V ní vybízí lidi, aby se vyjádřili na vlastním billboardu. Vzkaz bylo možné do konce října nahrávat na stránky www.powerofwords.cz. Za každý, který sepsali, navíc firma přispěla 100 korun na podporu tvorby začínajících umělců prostřednictvím fondu Luc ArtFund. Celkem se tak vybralo 80 tisíc korun.
„Chtěli jsme připravit kampaň, která osloví výhradně stávající dospělé kuřáky a posílí vnímání komunity kolem značky Camel. Možnosti, jak smíme legálně komunikovat, jsou velmi úzké a žádná reklamní plocha nikdy neodkazuje na naše produkty. O to kreativnější příležitosti nám příprava takové kampaně nabídla! Cílem je oslovit spotřebitele, aby se podělili o své motto, vyslali do světa pozitivní vzkaz, který může kolemjdoucím zlepšit den,“ říká Emmy Tzanidaki, marketingová ředitelka JTI pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
„Snažili jsme se proměnit tradiční reklamní plochy, které jsou často vnímané jako vizuální smog, na prostor, kde by lidé mohli sdílet své pozitivní myšlenky a předávat je dále. A tak jsme vytvořili webovou stránku, kam nám lidé zadávají stovky vzkazů. Dali jsme prostor ke kreativitě těm nejpovolanějším, a to skutečným lidem, aby inspirovali ostatní,“ dodává Lenka Kožár Kurimská, Senior Creative Strategist v agentuře Socialsharks, jež je pod kampaní podepsána.
Kampaň propojuje online i offline prostřednictvím QR kódu umístěného na balení Camel, skrze nějž se spotřebitelé dostanou na webové stránky www.powerofwords.cz, kde si můžou vytvořit vlastní billboard s pozitivním vzkazem. Ty nejlepší vybírá každé dva týdny dvojice influencerů Jan Doležal (@zapiskyumelce) a Martin Vévoda (@m_vevoda). Pozitivní vzkazy od lidí se pak objeví na billboardech ve velkých městech na těch nejfrekventovanějších místech až do listopadu.
-stk-