Klik.cz chce kampaní pomoci s orientací ve změnách

sobota, 12. října 2024, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Cílem nové kampaně srovnávače Klik.cz je pomoci řidičům zorientovat se ve změnách v povinném ručení. 

Agent s povolením srovnávat upozorňuje na změny v povinném ručení, zdroj. Klik.cz.

Agent s povolením srovnávat upozorňuje na změny v povinném ručení, zdroj. Klik.cz.

Srovnávač Klik.cz přichází s novou komunikační kampaní, kterou upozorňuje na aktuální změny v povinném ručení platné od 1. října 2024. Novela zákona vychází z legislativy EU a má sjednotit podmínky s evropskou směrnicí a legislativou v ostatních členských státech.

„Vybrali jsme nejvýraznější změnu, kterou novela přináší, tedy nutnost okamžité platby v okamžiku, kdy řidiči potřebují pojištění hned, a vysvětlujeme, co následuje, když platbu nestihnou v požadovaném časovém limitu provést. Chceme touto osvětou lidem pomoci vyhnout se zbytečným komplikacím na silnici a zároveň jim opět ušetřit čas i peníze,“ přibližuje Petr Princ, brandový manažer Klik.cz.

Tváří kampaně je opět Petr Mikeska, který vystupuje v roli agenta s povolením srovnávat a upozorňuje vždy na jiný možný problém.

Kreativní koncept navrhl interně marketingový tým. Kampaň zahrnuje šest různých sponzorských televizních vzkazů, které poběží na kanálech Prima a Prima Cool, dále rozhlasové spoty na stanicích Blaník a Rock Radio, speciální spoty pro sociální sítě a bannerovou reklamu. Širší komunikaci tématu doplňují PR aktivity, direct mail, blog Klik.cz a speciální microsite

Spoty pro sociální sítě připravovala Michaela Chmelíková, manažerka sociálních sítí Klik.cz, ve spolupráci s duem Bratři v autě. 

-stk-