Knihovna Václava Havla spouští fundraisingovou kampaň

pátek, 4. října 2024, 06:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

S názvem „Pravda a láska nerezaví“ chce Knihovna Václava Havla připomenout 20 let od svého vzniku a oslovit nové podporovatele. 

Zdroj: Knihovna Václava Havla

Zdroj: Knihovna Václava Havla

U příležitosti 20. narozenin startuje Knihovna Václava Havla novou fundraisingovou kampaň s názvem „Pravda a láska nerezaví“. Jejím cílem je připomenout milník v historii neziskové organizace a také oslovit nové dárce. 

„Chceme připomenout, že Knihovna Václava Havla už 20 let pomáhá vytvářet důležitý prostor pro dialog a kritický pohled na moderní dějiny, vzdělává a formuje občanskou společnost,“ vysvětluje Milan Babík, ředitel Knihovny Václava Havla, a dodává: „Jako každá nezisková organizace se ani Knihovna Václava Havla neobejde bez podpory drobných dárců. V kampani si chceme o tuto podporu říct s ujištěním, že si vážíme každého, kdo se rozhodne stát se naším podporovatelem.“ 

Kampaň sází na nepříliš známá videa Václava Havla v různých životních situacích a také na snímky jeho slavných dvorních fotografů – Tomkiho Němce, Oldřicha Škáchy a Přemysla Fialky. Hlas kampani propůjčil herec David Prachař, hudební podkresy jsou převzaty z dílny undergroundové kapely Psí vojáci. Autorem komunikačního konceptu je kreativec Martin Halaxa, grafickou podobu kampaně vytvořil Art Director Jan Lesák. Použity jsou primárně materiály z archivu Knihovny, který dnes čítá na 80 tisíc položek. 

K vidění bude kampaň od 5. října do 18. prosince, tedy od Havlových narozenin do data jeho úmrtí. Načasování na toto „havlovské období“ je důležité i proto, že letos do něho spadá 35. výročí sametové revoluce. Poběží na internetu, sociálních sítích a na nosičích v metru. Součástí je také kinoeklama, kde bude první spot představen v předpremiéře kampaně – ve čtvrtek 3. října v pěti pražských kinech Cinema City u pěti vybraných filmů – Janžurka, Amerikánka, Jiný člověk, Vlny a Fotografka v první linii. 

Mediálními partnery jsou východočeská TV1, Radio 1 a KVIFF.TV.  Radio 1 podpoří kampaň formou audio spotů a online bannerů. Filmová platforma KVIFF.TV spřízněná s karlovarským festivalem nabídne od 24. října divákům možnost online zhlédnout speciální kolekci filmů vztahujících se k osobnosti Václava Havla. Všem podporovatelům, kteří se rozhodnou v rámci kampaně Knihovnu podpořit, nabídne také speciální 20% slevu na filmové předplatné.

-stk-