Jako každý rok uvádí Kofola na trh v předvánoční době limitovanou edici s novou příchutí. V minulosti představila například Barborkovou, Vanilkovou, Marcipánovou, Kokosovou nebo třeba Mandarinkou. Letos se spojila s lokální značkou Marlenka, s níž představí Kofolu Marlenkovou a Medové kofo kuličky Marlenka.
„Dlouhodobě je pro nás v Kofole důležitá lokálnost. Rádi podporujeme firmy z regionů, kde jsme doma. S návrhem spolupráce nás vedení Marlenky oslovilo před více než rokem. Nápad se nám tak zalíbil, že jsme si plácli. Díky tomu letos vznikla další originální příchuť Kofoly, která svou vůní a chutí připomíná Vánoce,” vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel společnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Vývoj obou produktů trval zhruba tři čtvrtě roku. Nová Kofola Marlenka, ale i Marlenka Medové kofo kuličky jsou dostupné na pultech obchodů od října. S ohledem na zájem, jaký limitované edice Kofoly vždy kolem Vánoc vzbuzují, uvádí nápojářská firma na trh ještě i druhou vánoční limitku. Tou bude jablkovo-skořicová Kofola, kterou už zákazníci mohou znát z dřívějších let a která vychází z průzkumů jako jedna z historicky nejoblíbenějších příchutí.
„Letošní limitky podpoříme i speciální kampaní s heslem Darujme si dobrotu! Jde o hravý dvojsmysl, kterým chceme říci, že přicházíme s opravdu originální vánoční novinkou, ale zároveň vyzýváme lidi ke vzájemné laskavosti,” vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly, s tím, že komunikace bude spuštěna v listopadu.
Kofola Original i limitky ve vánočním přebalu jsou již k vidění ve dvoulitrových lahvích v mnoha velkých řetězcích. Kofola Marlenka je k dostání na celém trhu, jablkovo-skořicová exkluzivně v prodejnách Albert. Medové kofo kuličky Marlenka je k objednání i na e-shopu www.emarlenka.cz.
-stk-