Penta Hospitals spouští multikanálovou náborovou kampaň

pondělí, 21. října 2024, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Penta Hospitals svou kampaní láká nové zaměstnance. Staví ji na hodnotách, jako je péče o druhé, týmový duch nebo profesionalita. 

Zdroj: Penta Hospitals

Zdroj: Penta Hospitals

Společnost Penta Hospitals, poskytující zdravotní a sociální péči, spouští historicky první 360stupňovou náborovou kampaň s cílem posílit u potencionálních nových zaměstnanců vnímání značky jako atraktivního zaměstnavatele, pro kterého se vyplatí pracovat. 

S důrazem na autenticitu a skutečné příběhy zaměstnanců odráží kampaň klíčové firemní hodnoty jako péče o druhé, týmový duch, profesionalita, smysluplná a dobře oceněná práce. Poběží od listopadu v outdooru, rádiu i na internetu napříč Českou republikou od Prahy přes Ostravu a Jihlavu až po menší regionální města, kde má Penta Hospitals svoje zařízení, jako jsou Roudnice nad Labem, Sokolov, Ostrov, Vrchlabí, Vimperk, Volyně nebo Boskovice.

Cílem kampaně je oslovit spektrum kandidátů různých profilů, kteří už ve zdravotnictví a sociálních službách pracují, ale i ty, kteří chtějí aktuálně najít profesní uplatnění mimo svůj původní obor. V centru komunikace jsou osobní výpovědi reálných zaměstnanců Penta Hospitals včetně domovů Alzheimer Home a divize domácí péče. Zdravotní sestry, pečovatelé, lékaři i další profese v nich prezentují, co pro ně znamená práce ve zdravotnictví a co konkrétně jim přináší práce v Penta Hospitals.

„Za posledních pár let jsme dynamicky rostli a patříme k největším zaměstnavatelům v oblasti zdravotní a sociální péče v Česku. Aktuálně zaměstnáváme téměř pět tisíc zaměstnanců a máme otevřených několik desítek volných pozic,“ uvádí Alice Švehlová, Chief Human Recourse Officer Penta Hospitals.

Mediální strategie a kreativní koncept vznikly in-house, na nákupu médií se podílela mediální agentura Dentsu. 

-stk-