Fastfoodový řetězec Popeyes zahájil novou kampaň s názvem „Šli jsme na to od omáčky“, s níž komunikuje novou nabídku tří omáček, které jsou k dispozici v menu Wings & Nuggets. K vidění je na sociálních sítích Meta a TikTok a také v rámci Googlu. Kreativa vznikla in-house ve spolupráci s agenturou Triad.
„Wings ve Voodoo omáčce, která se odvážně jmenuje z dobrého důvodu, byla tak úspěšná, že nabídneme i další omáčky a obalovat budeme nejen křidélka, ale i Nuggets,“ popisuje Klára Hrubá, brand manager českého Popeyes. K dispozici jsou tři omáčky – kromě již zmíněné Voodoo i sýrová a Bold BBQ. Další obměna nabízí posypka se sýrem a jarní cibulkou.
„I když je hlavní hvězdou naší nabídky dvanáct hodin marinované kuře a nejprodávanějším produktem Chicken Sandwich, stále pracujeme na nových produktech, které samozřejmě testujeme s českými zákazníky. Zároveň chceme našim věrným fanouškům nabídnout i ozvláštnění návštěvy u nás,“ říká Klára Hrubá a připomíná, že od léta se dá jídlo objednat i předem z mobilní aplikace Popeyes Czechia / Česko.
V Česku jsou otevřeny tři restaurace Popeyes: na Václavském náměstí, v Máji Národní, obě v Praze, a další ve středočeské Stehelčevsi. V příštích měsících se počítá s dalšími restauracemi v Praze a například i s restaurací v centru Brna. Do roku 2033 by mělo v České republice vyrůst 60 restaurací.
-stk-