PPL spouští věrnostní program, má slevy na přepravu zásilek

čtvrtek, 24. října 2024, 23:10 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

PPL představuje ve své mobilní aplikaci mojePPL věrnostní program s nabídkou slev pro objednávání i odesílání zásilek.  

Zdroj: PPL

Zdroj: PPL

Jako první přepravní společnost na českém trhu spouští PPL ve své mobilní aplikaci moje PPL věrnostní program. Za nasbírané věrnostní body mohou zákazníci získat výhody pro odesílání a objednávání zásilek. 

Za nasbírané bonusové body bude možné uplatnit slevy uplatnit slevy v různé výši na službu Balík pro tebe, tedy odesílání zásilek jakékoli jiné fyzické osobě. Prozatím nejvyšší odměna, které mohou dosáhnout, je odeslání zásilky za 1 Kč. 

„Věříme, že gamifikace naší aplikace zvýší nejen zájem o její stažení, ale také dlouhodobou angažovanost našich zákazníků,“ říká Stanislav Krupa, marketingový ředitel ze společnosti PPL CZ.

Zákazníci mají několik možností, jak body získávat. Body se jim automaticky připisují za využívání služeb PPL, typicky za přijetí či odeslání zásilky. Kromě toho mohou bonusové body získat i za vyplnění údajů v uživatelském profilu nebo čtení marketingových notifikací. První body jednorázově získají už při stažení mobilní aplikace.

„Pro naše klienty jsme připravili i několik speciálních výzev, díky kterým mohou získat body navíc. Například za odeslání nebo přijetí určitého počtu zásilek s dobírkou či za odeslání zásilek v určité hodnotě, a to vždy v předem stanoveném období,“ představuje Marian Lomňančík, manažer digitálních aplikací ze společnosti PPL CZ. Veškeré podmínky a výzvy jsou blíže popsány v aplikaci.

Na základě počtu nasbíraných bodů mohou uživatelé mojePPL postupovat napříč deseti úrovněmi. S pokročilejší úrovní se navyšují i výhody, které za odesílání a přijímání zásilek zákazníci získávají. Názvy jednotlivých levelů jsou navíc laděny do přepravního slangu. Postupem času mohou spotřebitelé postoupit například do úrovně Lovec balíků, Mistr trasování, Hrdina provozu, Strážce skladu, Dirigent doručování, Šéf zásilek, a nakonec až Vládce logistiky.

Zavedení věrnostního programu podpoří PPL kampaní s celostátním zásahem v online i offline kanálech a prostřednictvím rádií. Od 28. října k tomu využije také sociálních sítích, PR aktivit, spolupráce s influencery i proma na displejích více než tisíce vlastních PPL Parcelboxů.

-stk-