Společnost Cardion Cars, dealer vozů značky Volvo provozující pobočky v Průhonicích, Stodůlkách, Dejvicích a Brně, si letos připomíná 15 let od svého založení. U této příležitosti prochází rebrandingem, pod kterým je podepsáno Studio Najbrt. Zároveň natočila reklamní spot, v němž se vedle zakladatelů společnosti Karla Stolejdy a Martina Veselého objeví známé tváře a ambasadoři značky.
„Tímhle malým filmovým příběhem chceme našim věrným i potenciálním klientům s přiznanou nadsázkou a vtipem představit novou tvář naší společnosti, kde se ale pro ně jinak v maximálně osobním přístupu, s profesionálními službami a poskytovaným servisem nic nemění. Jsme to pořád my, jen jdeme s dobou a nový branding, věřím, pomůže zpřehlednit dealerskou síť i našich dalších značek a sjednotí celkovou korporátní identitu,“ přibližuje pozadí nápadu vzniku videa spolumajitel Cardion Cars Karel Stolejda a dodává: „Vzniklo to celé spíše pro radost a vlastně i jako takový malý dárek k výročí, který patří všem Volvistům, jak rádi říkáme našim věrným zákazníkům i zaměstnancům.“
Video z dílny scénáristy a režiséra Markuse Kruga bude firma využívat v rámci svých marketingových aktivit. Zahráli si v něm dlouholetí klienty a ambasadoři značky – zpěvák Matěj Ruppert, zpěvačka Tereza Černochova, moderátor Libor Bouček, fotograf Tomáš Třeštík, zpěvák Dan Bárta, herec Hynek Čermák, moderátorka Laďka Něrgešová nebo hudebník Ondřej Brzobohatý. Malou roli si v příběhu střihl i Aleš Najbrt, jehož grafické studio stojí za novou vizuální identitou skupiny, kam vedle Cardion Cars patří ještě také dealerství Albion Cars (Jaguar a Land Rover) a Orbion Cars (značka MG).
„Poté, co jsme v minulosti v podobně odlehčeném duchu natočili náborové video, které se setkalo s velmi pozitivními reakcemi, jsme se rozhodli jít podobnou cestou i v rámci komunikace našeho rebrandingu. Cílem je diváky pobavit a zároveň ukázat, kdo jsme a co při návštěvě našich autosalonů Cardion Cars mohou zákazníci očekávat. I když pro účely videa bylo samozřejmě pracováno s velkou nadsázkou,“ popisuje genezi klipu marketingový ředitel Cardion Cars Jakub Hospůdka.
-stk-