T-Mobile chce vánoční kampaní překonávat bariéry

pondělí, 4. listopadu 2024, 14:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“. 

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Mobilní operátor T-Mobile spouští svou vánoční kampaň s názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“. Jejím cílem je připomenout, že navzdory rostoucí propojenosti díky technologiím žijí mnozí stále ve svých „sociálních bublinách“ a přijímají pouze ty, s nimiž sdílejí stejné názory a postoje. Podobně jako v minulých letech jde o mezinárodní kampaň mateřské společnosti Deutsche Telekom, zaměřenou na deset evropských zemí, kde operátor působí.

„Chceme být značkou, která lidi spojuje. Chceme ukázat, že překonávání bariér v našich myslích je důležité a možné. Společenské rozdíly vnímáme dnes všichni, a proto je nutné si připomínat, jak důležité je být tolerantní, nacházet k sobě cestu a hledat sounáležitost – mezi přáteli, v rodině, v práci, i mezi těmi, kteří mají odlišný pohled na svět. Vánoční příběh kampaně má nejen kouzelnou atmosféru, ale i hlubší poselství a je pro nás inspirací k tomu, že porozumění a snaha odbourávat bariéry mají smysl, a že i malé spojení může pohnout velkým světem. To odpovídá i myšlence naší platformy #MeziSvými, která oslavuje spojení, blízkost a vzájemné porozumění,” říká Iva Menclová, interim ředitelka značky a marketingové komunikace společnosti T-Mobile.

Vánoční spot vypráví pohádkový příběh o dvou dívkách, které vyrůstají v odlišných světech rozdělených skleněnou stěnou a mezi kterými panuje napětí a nedůvěra. Navzdory této bariéře mezi nimi vzniká blízké přátelství, jež musí čelit předsudkům a napětí kolem nich. Spot vrcholí emotivním momentem, kdy si dívky chtějí vyměnit vánoční dárky – jedna z nich daruje cihlu, druhá kámen. Společně symbolicky prorazí stěnu, jež je od sebe odděluje. Závěrečná scéna odhaluje, že vše se odehrávalo ve dvou sněhových koulích – metafoře bariér, které si společnost vytváří, aby si udržela odstup. 

Kampaň poběží v deseti zemích Evropy. V České republice bude k vidění až do konce letošního roku v televizi, kině, outdooru, na internetu a sociálních sítích

Za nápadem stojí slovenská agentura MUW Saatchi & Saatchi. Po loňském roce se jedná o jejich druhou mezinárodní vánoční kampaň pro Deutsche Telekom. Režie se ujal německý režisér Alex Feil, za kamerou stál Mortimer Hochberg. Autorem fotografií je Pavel Hejný. O hudbu se postaralo německé studio Supreme Music a o produkci pak pražská společnost Armada Films. Postprodukci zajistila RUR. Hlavní role ztvárnily herečky z Velké Británie – Molly McLaine a Bumble Clark

-stk-