Vitana promuje kampaní novou řadu Chutě světa

středa, 30. října 2024, 06:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně. 

Nová řada Chutě světa, zdroj: Vitana

Nová řada Chutě světa, zdroj: Vitana

Vitana uvádí na trh novou řadu Chutě světa, jež zahrnuje škálu koření, základů jídel a snackingu. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně, ať už asijské, italské, nebo mexické. Vybrané produkty jsou dostupné v řetězcích Billa, Globus, Ahold, Rohlík a Košík. Novinku podpoří značka reklamní kampaní

Všechny výrobky z řady Chutě světa jsou opatřeny QR kódy, přes které je možné dostat se k receptům. „Zájem o zahraniční kuchyni neustále roste, Češi rádi cestují do exotických destinací a chtějí si i doma vychutnat jejich typické pokrmy. Naším cílem je nabídnout zákazníkům možnost snadno připravit tato jídla a v pohodlí domova si tak dopřát kulinářskou cestu kolem světa,“ říká Michaela Plecitá, marketingová manažerka společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, do které značka Vitana patří.

Řada Chutě světa zahrnuje pět druhů koření: mexické Fajitas, indické Butter chicken, thajské Red curry, italský Mix ala Toscana a turecký Kebab. Dále je možné vyzkoušet směsi do základů jídel, jako je Red curry, Chilli con carne nebo Tikka masala. Pro rychlé vaření Vitana nabízí nové příchutě nudlových polévek: Thajskou, Krevetovou a Kachní nebo nudle v kelímku ve variantách: Teriyaki, Red curry a Kung Pao.

Novinku komunikuje kampaň, jež bude silně zastoupena jak v tradičních, tak digitálních médiích. V tisku využije spolupráce s vybranými tituly, PR články a advertorialy se objeví v magazínech jako Ona Dnes, Heroine a Respekt. Inzerce bude k vidění například v Gurmetu nebo Vlastě, ke které je plánován i speciální příbal. V online prostředí značka využije bannerů, videoreklamy a také sociálních médií. 

Za designem novinky stojí agentura Fiala&Šebek – Visual Communications.

-stk-