Společnost Zalando rozšiřuje možnosti svých stávajících nástrojů založených na umělé inteligenci – uvádí AI asistenta a nástroj Trend Spotter. Zatímco Trend Spotter a jeho analýzy trendů jsou nyní dostupné na šesti trzích a nově i v dalších čtyřech městech, beta verze Zalando Asistenta je k dispozici přihlášeným zákazníkům v Česku a na všech 25 trzích v lokálních jazycích.
Zalando Asistent s podporou vlastních modelů Zalando a jazykových modelů OpenAI nyní nabízí personalizované módní poradenství také v češtině. Zákazníci mohou klást otázky typu: „Co si mám vzít na sebe na podzimní túru do Krkonoš s přáteli?” Asistent porozumí kontextu, to znamená místu, počasí a příležitosti, a na základě toho poskytne vhodná doporučení.
„Zavedení Zalando Asistenta v České republice je pro nás důležitým krokem k tomu, abychom zákazníkům usnadnili objevování módy, která vyhovuje jejich individuálnímu stylu a potřebám,“ říká Daniel Rogiński, generální ředitel Zalando pro Českou republiku a CEE region.
Trend Spotter, jenž byl původně spuštěn na šesti trzích, nyní přidává čtyři nová města: Amsterdam, Londýn, Varšavu a Curych. „Přidáním čtyř nových měst do Trend Spotteru můžeme zároveň našim zákazníkům nabídnout ještě více lokální inspirace na pozadí nejnovějších trendů z deseti evropských módních metropolí,“ dodává Rogiński. Jedná o nástroj založený na datech umožňuje zákazníkům každý týden objevovat nové trendy a sortiment oblíbený na lokální úrovni, ale také v celé Evropě. Každý zobrazený produkt obsahuje popis s vysvětlením, proč byl v daném týdnu zařazen do Trend Spotteru a zda následuje místní nebo globální trendy.
-stk-