Na více než 75 trzích po celém světě spouští Coca-Cola druhý ročník kampaně „Svět potřebuje více Santů“, která má symbolizovat laskavost, štědrost a dobrou vůli. Nabídne řadu zážitků, opět podpoří i klienty Červeného kříže, aby se v čase Vánoc necítili osaměle.
„Ústřední myšlenkou letošní vánoční kampaně zůstává, že každý z nás může být Santou a že to pravé kouzlo Vánoc spočívá především v tom, že někoho potěšíme dobrým skutkem či projevem laskavosti,“ vysvětluje Kateřina Třísková, Marketing Manager pro ČR a SR, a dodává: „Letos využíváme také AI, která umožní lidem popovídat si se Santou a společně tak vytvořit unikátní virtuální sněžítko plné vlastních vzpomínek a sdílet jej se svými blízkými.“
Možnost popovídat si s 3D avatarem Santou bude možné v rámci Create Real Magic přes QR kód. Značka k tomu využívá multimodální umělou inteligenci, konverzaci v reálném čase a generování unikátních obrázků na základě osobních vzpomínek a zkušeností. Digitální sněžítko tak představuje virtuální dárek, který je dalším způsobem, jak šířit laskavost.
Součástí vánoční kampaně je i tradiční roadshow vánočního kamionu, jež bude oproti minulým letům rozšířena o tzv. zážitkový kamion, který návštěvníky přenese za polární kruh do Laponska. Každý se pak bude moct stát také pro někoho Santou. Na místě bude k zakoupení občerstvení, na jehož přípravě se podílel Roman Stala, nebo speciální vánoční edice lahví Coca-Cola, na jejíž etiketu bude možné nechat si napsat své jméno.
„Zakoupením občerstvení lidé podpoří ty, kdo to opravdu potřebují. Coca-Cola se totiž i tento rok rozhodla spojit s Českým a Slovenským červeným křížem a veškeré tržby z prodeje jídla a vánočních předmětů i speciálních vánočních personalizovaných lahví Coca-Cola daruje potřebným,“ doplňuje Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca-Cola pro ČR a SR. Celkově Coca-Cola v České republice a na Slovensku, společně s účastníky akce, věnuje Červenému kříži minimálně milion korun.. Letos se vybraná finanční suma daruje na podporu Agentury domácí ošetřovatelské péče Alice, azylových domů a gerontocenter.
Červený kříž se bude i letos aktivně účastnit vánoční roadshow, jeho prezentace bude zaměřena na podporu bezpříspěvkového dárcovství krve. „Právě darování krve je jedním z aktů lidské laskavosti, kterým můžeme pomoci mnoha lidem,“ vysvětluje Miroslava Jirůtková z Červeného kříže.
Marketingové aktivity doplní rovněž národní spotřebitelská soutěž se speciální vánoční edicí Coca-Cola a Coca-Cola Zero a dále pak s nápoji Fanta, Fanta Zero, Sprite, Kinley a FuzeTea. Hlavní výhrou je pobyt v Laponsku v Santově městečku pro celou rodinu nebo vánoční předměty Coca-Cola.
Celý marketingový koncept „Svět potřebuje více Santů“ je doplněn o vánoční kampaň v televizi, kde bude nasazen reklamní spot „Vánoce jsou tady“, dále na internetu včetně spolupráce s influencery, outdooru, v místě prodeje a PR komunikaci.
-stk-