Kitl, český výrobce sirupů a minerálních vod, spouští novou kampaň, jejíž tváří se stal český cimrmanolog, herec, básník, spisovatel a rozhlasový moderátor Miloň Čepelka.
„S Miloněm spolupracujeme dlouhodobě. Dal například hlas našim knihám o doktoru Kittelovi, my zase podpořili vydání jeho nové knihy Josefové. Jsme moc rádi, že tato spolupráce vyvrcholila v natočení skvělých reklamních spotů. Je to navíc vůbec první Miloňova televizní reklama a on je možná aktuálně vůbec nejstarším reklamním hercem. Opravdu moc si toho vážíme,“ uvádí Jan Vokurka, jednatel společnosti Kitl a první český vodní someliér.
Kampaň pracuje se sérií tří spotů, které podpoří horké Kitl Syroby, domácí limonády Kitl a přírodně perlivou minerální vodu Vratislavickou kyselku. Natáčení probíhalo v říjnu v prostředí Nouzova u Semil, konkrétně v okolí Cimrmanovy nejnižší rozhledny na světě.
„V jednotlivých scénářích a příbězích reklamních spotů jsem se vždy snažil vycházet z poetiky Miloně Čepelky. K natáčení jsme přistupovali tak, jako by se jednalo o drobné epizody z jakéhosi rodinného seriálu, nikoliv o reklamu jako takovou. Tomu jsme přizpůsobili i přirozené svícení, ruční kameru a celkovou civilnost hereckého jednání. I díky tomu, že v reklamě hrála Miloňova skutečná vnučka Viktorka, by mohly spoty na diváka zapůsobit jako reálné epizody z jejich rodinného života, které jako jejich dlouholetý přítel důvěrně znám,“ popisuje Patrik Ulrich, režisér a autor hudebního podkladu reklamních spotů.
Pod kampaní je podepsáno kreativní studio Inspirativ. Kameramanem a střihačem spotů je František Svěrák. Kampaň bude nasazena koncem roku, k vidění bude v televizi a na internetu.
-stk-