Magnesia v nové kampani ukáže lva pod hladinou

pondělí, 18. listopadu 2024, 13:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Magnesia spouští novou kampaň, s níž navazuje na dubnový redesign své značky. 

Klíčový vizuál k nové kampani značky Magnesia, zdroj: Magnesia / Mattoni 1873

Klíčový vizuál k nové kampani značky Magnesia, zdroj: Magnesia / Mattoni 1873

Minerální voda Magnesia startuje novou kampaň, v níž dominuje lev pohybující se pod vodní hladinou. Značka tak navazuje na svůj jarní redesign

„V nové kampani jsme do centra pozornosti přivedli lva, který je od pradávna symbolem síly a energie a se značkou je spjatý již od jejího vzniku. Snažili jsme se navázat na tradici našich ikonických spotů a zároveň přinést intenzivní vizuální zážitek,“ uvádí Vladimíra Procházková, senior brand manažerka značky Magnesia. 

Kampaň poběží od 18. listopadu v televizi na stanicích Prima Group, na internetu a sociálních sítích. Její součástí bude také spolupráce s influencery. Televizní spot vznikl začátkem září v Madridu pod taktovkou režiséra Sebastiena Grousseta. Produkce se ujala španělská společnost Mendips ve spolupráci s kreativní agenturou Milano Praha. Lokalizaci spotu a další doplňkové služby pro český a slovenský trh zajišťuje agentura WMC Grey

Tvůrci při tvorbě spotu využili postprodukční postupy, které spočívají v kombinaci čtyř pokročilých technologií, včetně CGI a umělé inteligence. Svůj hlas televiznímu spotu propůjčil Václav Neužil, držitel Českého lva za nejlepší mužský herecký výkon v hlavní roli. 

CGI využívá značka také v teaseru, kdy oživí budovu pražského Rudolfina – místa, kde se ocenění Český lev tradičně předává. Objeví se souběžně s televizním spotem. „Díky využití CGI jsme na fasádě Rudolfina vytvořili majestátní hlavu lva, která symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku obsaženého v Magnesii. S využitím hlavního symbolu značky jsme dosáhli překvapivého vizuálního efektu,“ popisuje Vlastimil Hladík z agentury WMC Grey.

„Novou kampaní chceme zdůraznit jedinečné složení minerální vody Magnesia bohaté na přírodní hořčík a potvrdit její pozici jedničky na trhu minerálních vod. Věříme, že symbol lva osloví naše stávající zákazníky i novou generaci spotřebitelů,“ uzavírá Vladimíra Procházková.

-stk-