Vodafone do vánoční kampaně přidává maskota Flexe

pondělí, 11. listopadu 2024, 14:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tváří vánoční kampaně mobilního operátora Vodafone je opět Martin Hofmann, jehož parťákem se mu v nákupním shonu stává maskot Flex. 

Zdroj: Vodafone

Zdroj: Vodafone

Vodafone spouští v pondělí 11. listopadu svou vánoční kampaň, jejíž tváří je opět herec Martin Hofmann. Ten se v roli otce snaží splnit synovo přání a získává pro nákupní shon nového parťáka v podobě maskota Flexe

„Maskot symbolizuje inovativní sadu služeb Vodafone Flex, díky které jsou nejmodernější technologie snadno dostupné pro všechny. Ať už jde o možnost odprodat staré telefony a tablety, tak i o zvýhodněné financování nových zařízení, bezstarostné užívání technologií s pojištěním Vodafone Care anebo o službu jednoho čísla pro více zařízení, tedy třeba volání z chytrých hodinek,“ vysvětluje Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro spotřebitelský segment. 

V aktuální vánoční nabídce mohou zákazníci získat na nový telefon slevu až devět tisíc korun, k tomu pojištění Vodafone Care na první tři měsíce zdarma i službu OneNumber na první tři měsíce zdarma. Pro věrné zákazníky jsou připravené vybrané telefony od jedné koruny a zbytek mohou uhradit ve 36měsíčních splátkách bez navýšení, tedy s nulovým úrokem. Součástí je i zlevněná nabídka neomezených mobilních tarifů – konkrétně Neomezený Basic+ za 499 korun místo 747, tarif Neomezený Super+ za 799 korun a tarif Premium 5G za 1099 korun. Výhodnou měsíční cenu získá zákazník, který si nyní tarif koupí, už natrvalo. Balíček Vodafone TV+ v kombinované nabídce lze získat za výhodnější cenu, a to jen za 199 korun. Pro mladé a studenty je tarif #jetovtobě Basic+ v rámci vánoční kampaně nahrazený vyšším tarifem #jetovtobě Super, ale za stejnou cenu. Připravené jsou i dotace na telefon ve výši až 10 tisíc korun nebo třeba na chytré hodinky se slevou až 8 tisíc korun.

Vánoční kampaň poběží do konce prosince v televizi, rádiu, outdooru, kině, printu, na internetu a sociálních sítích a také v místě prodeje. Pod kreativou je podepsána agentura McCann Prague. Produkci zajistila Procoma. Režie se ujal Ondřej Sokol, za kamerou stál Tomáš Sysel. Autorem fotografií je Pavel Hejný. Mediální plánování a nákup má na starosti Dentsu. 

-stk-