Bohemia Sekt vstupuje do segmentu nealko míchaných nápojů

pátek, 31. ledna 2025, 10:55 Aktuality, Marketing MediaGuru

Do portfolia nealkoholických sektů a vín přidává společnost Bohemia Sekt také nealkoholický míchaný nápoj. Uvedla Mionetto Aperitivo nealkoholické.

Zdroj: Bohemia Sekt

Zdroj: Bohemia Sekt

Nabídku nealkoholických nápojů rozšiřuje Bohemia Sekt o dvě nové značky. Do prodeje dává Mionetto Aperitivo (spritz) nealkoholické, kterým společnost vstupuje do segmentu nealko míchaných nápojů. Portfolio dále rozšiřuje růžové nealkoholické víno Freixenet Rosé 0,0 %.

Kategorii nealkoholických vín začala Bohemia Sekt rozvíjet v roce 2007, kdy na trh uvedla nealkoholickou variantu Bohemia Sektu. Od té doby nabídku rozšířila o další značky v kategorii nealkoholických šumivých i tichých vín. Loňskou novinkou byl nápoj Bohemia Sekt Ice 0 %. Vedle zmíněných novinek má v kategorii sektů v nabídce také růžový nealkoholický Bohemia Sekt a dále Mionetto 0,0 %. V kategorii tichých vín nabízí také Freixenet 0,0 % v bílé i červené variantě.

„Začali jsme nealkoholickým Bohemia Sektem, který byl první široce distribuovanou alternativou v Česku ke klasickým šumivým a tichým vínům. Vstoupili jsme do tohoto segmentu, abychom nabídli kvalitní variantu těm, kteří si chtějí vychutnat šumivé víno bez alkoholu,“ popsal marketingový ředitel společnosti Martin Fousek.

Podle Martina Fouska patří kategorie dealkoholických a nízkoalkoholických vín a sektů k nejrychleji se rozvíjejícímu segmentu v portfoliu společnosti, když meziročně roste o 14-15 %. Počet prodaných nealko lahví loni v rámci Bohemia Sektu vystoupal na 1,2 milionu. Každá dvanáctá prodaná lahev Bohemia Sektu byla v roce 2024 bez alkoholu. Zatímco v roce 2015 tvořily nealkoholické varianty 3 % z celkových prodejů značky, v současnosti je to 8 %. Nárůst podle jeho slov navazuje na měnící se preference mladších spotřebitelů a rozšiřující se nabídku nealkoholických alternativ pro chvíle, kdy spotřebitelé nemohou, nebo nechtějí pít alkoholické nápoje.

Globální prodeje nealkoholických vín rostou dvouciferným tempem už deset let v řadě, přičemž v roce 2023 dosáhla hodnota trhu nealkoholických šumivých variant 400 milionů eur.

-mav-