Clooney se v nové kampani Nespressa stává detektivem

pondělí, 20. ledna 2025, 11:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové reklamní kampani značky Nespresso se George Clooney zabývá případem zmizelých kávových kapslí. 

Zdroj: Nespresso

Zdroj: Nespresso

Nespresso představilo 15. ledna svou novou globální reklamní kampaň, která běží i v Česku. V ní se dlouholetá tvář značky George Clooney stává detektivem, který řeší případ zmizelých kávových kapslí. Sekundují mu Eva Longoria, Camille Cottin a Kim Go Eun

Reklamní spot se odehrává v luxusním vlaku, kde se bohaté dědičce ztvárněné herečkou Camille Cottin ztratí z jejího kupé kapsle Nespresso. George Clooney se vydává po jejich stopách, které ho zavedou do kuchyně, k šéfkuchařce Evě Longorii a její pomocnici, kterou hraje Kim Go Eun. Na konci se děj dostává do zákulisí natáčení, kde je přistižen i sám detektiv. Ve spotu se objevuje i téma recyklace. 

-stk-