Značka Philips Avent přichází u příležitosti svého 40. výročí na trhu s novou kampaní #ShareTheCare neboli „Pečujme spolu“. Jejím záměrem je podpořit sdílení péče o malé děti a umožnit tak maminkám najít si více času pro sebe.
S heslem „Pečujme spolu“ se bude veřejnost setkávat v online i offline světě minimálně celý následující rok, protože dlouhodobá kampaň zahrnuje jak tradiční a webová média, tak i aktivaci na sociálních sítích a videa. V základu se všechna komunikovaná sdělení opírají o data, která vychází z průzkumu realizovaném ve spolupráci s výzkumnou agenturou Perfect Crowd, jenž se zaměřil na spokojenost českých a slovenských rodičů s cílem zjistit, jak by se rodiny mohly starat o své nejmenší členy skutečně spolu a nastavit si rozdělení rodičovských povinností spravedlivěji.
„Otevřít téma spravedlivého sdílení péče o miminko pro mě jako maminku dvou dětí bylo velmi přirozené a myslím si, že každá máma na mém místě by se do této výzvy pustila. Značka Philips Avent pomáhá rodinám starat se o ty nejmenší skutečně spolu již 40 let. Naše produkty usnadňují řadu činností, a péče o dítě díky nim může být starostí i radostí celé rodiny,“ říká brand development manažerka ve společnosti Philips Eva Rosenberg.
Na základě průzkumu vzniklo také přibližně desetiminutové video, kde profesionální herci říkají do kamery syrová přiznání a upřímné věty, které prozradili respondenti v kvalitativní části průzkumu. Na uších mají sluchátka, protože průzkum naznačuje, že když české a slovenské páry mluví o rodičovství, zní to, jako bychom se navzájem neslyšeli.
„Myslím si, že video vyvolává silné emoce a je to tak trochu píchnutí do vosího hnízda. Téma vztahů a rodičovství se totiž týká téměř nás všech, a proto každému zarezonuje v hlavě jiná věta. Doufám, že kampaň Pečujme spolu motivuje muže a ženy, aby spolu více komunikovali – vyřeší to totiž spoustu problémů,“ říká Jan Marek z agentury Follow Bubble, která video natáčela a na starost má také kampaň na sociálních sítích.
PR komunikaci zastřešuje agentura FleishmanHillard, která spolupracuje nejen s online a tištěnými médii, ale také například s Českým rozhlasem a Českou televizí. Zajišťuje distribuci tiskové zprávy s daty z průzkumu, rozhovory s odborníky a zástupci Philips a také mediální testování nejnovější chůvičky.
-stk-