Teads rozšiřuje partnerství s LG Ad Solutions i do Česka

úterý, 28. ledna 2025, 13:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka.

Zdroj: Teads

Zdroj: Teads

Společnost Teads, globální mediální platforma, a LG Ad Solutions, působící v oblasti connected TV (CTV) a cross-screen reklamy, rozšiřují své partnerství do regionu střední a východní Evropy (CEE). Tato expanze zahrnuje klíčové trhy, jako jsou Polsko, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Srbsko a Bulharsko, přičemž nově pokrývá i Česko.

„Chytré televizory si na celosvětové úrovni upevňují svou roli jako středobod propojené domácnosti, a proto rozšíření našeho exkluzivního partnerství představuje klíčový krok k prohloubení vztahů mezi značkami a spotřebiteli na těchto důležitých trzích,“ uvádí Ed Wale, viceprezident pro mezinárodní trhy ve společnosti LG Ad Solutions.  

„Toto rozšíření poskytuje inzerentům přístup k prémiovým CTV reklamním plochám a pokročilým možnostem cílení, které jim umožňují oslovit publikum smysluplným a efektivním způsobem,“ komentuje Mihai Bostinaru, generální ředitel Teads CEE.

Rozšířená spolupráce poskytuje inzerentům přístup k nativním CTV formátům, jako je LG Home Screen

-stk-