Tesco podporuje novou kampaní věrnostní Clubcard

pátek, 31. ledna 2025, 07:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tesco spouští novou kampaň na podporu věrnostního programu Clubcard. 

Klíčový vizuál ke kampani věrnostního klubu Clubcard od řetězce Tesco, zdroj: Tesco

Klíčový vizuál ke kampani věrnostního klubu Clubcard od řetězce Tesco, zdroj: Tesco

Tesco startuje novou kampaň s cílem podpořit svůj inovovaný věrnostní program Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i herní prvky. 

„Nakupování v Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na míru jednotlivým zákazníkům.  A díky Clubcard aplikaci je i velmi interaktivní a zábavné,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.

Kampaň k relaunchi věrnostního klubu Clubcard, který využívá v současnosti více než milion uživatelů, zahrnuje televizní reklamu, online, sociální sítě, letáky a materiály na prodejnách.

Zákazníci mohou v rámci programu Clubcard proměňovat nasbírané body za peněžní poukázky a také využívat digitální kupóny na speciální produktové slevy přímo ve svém mobilním telefonu. Součástí jsou i různé soutěže, například stírací výherní kartičky nebo kolo štěstí.

-stk-