XXXLutz se v kampani vrací k ikonickému popěvku

čtvrtek, 30. ledna 2025, 10:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

„Ta ta ta tak nízké ceny!“ zpívá XXXLutz v nové kampani, chce tak připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu.

Zdroj: XXXLutz

Zdroj: XXXLutz

XXXLutz spouští novou marketingovou kampaň s názvem „Ta ta ta tak nízké ceny!“ Ta navazuje na legendární komunikaci, kterou značka používala před lety, a oznamuje trvalé snížení cen o 20 procent pro držitele věrnostní XXXL hit karty. Slevy se týkají veškerého sortimentu nábytku a bytových doplňků, s výjimkou kuchyní.

Kampaň, jež startuje 3. února u příležitosti 15. výročí působení značky v České republice, využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online komunikace, rádia, tištěné inzerce a sociálních médií. Součástí budou i POS materiály na prodejnách a letáky. Vizuálně jí dominuje červená šipka složená z procent, která symbolizuje snížení cen.

„Návrat k ikonické kampani ,Ta ta ta ta‘ není náhodný. Chceme připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu a zároveň představit revoluční změnu v naší cenové politice,“ vysvětluje Blanka Smolíková, marketingová ředitelka XXXLutz. „Tímto krokem odměňujeme naše věrné zákazníky za jejich přízeň. Při nákupu nábytku, který bývá v průměru ve výši 15 tisíc korun, tak zákazník nově ušetří tři tisíce korun,“ dodává.

-stk-