
Klíčový vizuál k hokejové kampani značky Opavia, zdroj: Opavia / Mondelēz
Značka Opavia nově spojuje síly s Českým svazem ledního hokeje a při příležitosti blížícího se šampionátu spouští kampaň, jejíž součástí je i soutěž o zájezd do Dánska s českou reprezentací.
„Hledali jsme s naší agenturou Publicis Groupe takové dlouhodobé partnerství, které by v sobě přirozeně propojovalo věci typicky české. Spojení s hokejovým svazem se pak přirozeně vyvinulo i v tuto soutěž, kdy si naši zákazníci budou moci zažít mistrovský hokej na vlastní kůži,“ vysvětluje Colin O’Toole, marketingový ředitel společnosti Mondelēz, do jejíhož portfolia Opava patří.
Kampaň pro značku Opavia k soutěži o zájezd do Dánska pracuje s několika kulturními a hodnotovými aspekty, které značku přirozeně propojují právě s českým hokejem a chvílemi, které lidi sdílí se svými rodinami či přáteli. „Hokejové zápasy jsou v Česku rodinným rituálem – fandí se napříč generacemi, společně se prožívají emoce a samozřejmě se u toho něco zakousne. A i když Opavia doteď nebyla typickým hokejovým parťákem, to se mění. Protože co jiného by mělo být u těchhle momentů než sušenky, které Češi znají a milují už po dekády?“ říká Jakub Havlík, Creative Lead v agentuře Saatchi & Saatchi, jež je součástí Publicis Groupe.
Soutěž o zájezd do Dánska probíhá od 11. února do 31. března a ve stejném období bude kampaň k vidění v televizi, outdooru a na internetu. V televizním spotu si zahráli hokejisté Dominik Kubalík, Ondřej Beránek a Lukáš Sedlák.
Na kampani se podílely agentury napříč skupinou Publicis Groupe. Za kreativní ideou kampaně stojí Saatchi & Saatchi, mediální nákup a strategii řešila mediální divize skupiny, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Za partnerským propojením značky Opavia a Českého svazu ledního hokeje stojí tým Starlink, který se v Publicis Groupe věnuje obsahovým partnerstvím a speciálním projektům. Produkci kampani zajistila společnost Roar Production.
-stk-