
Klíčový vizuál ke kampani Pilsner Urquell „Umění neměnit“, zdroj: Pilsner Urquell / Plzeňský Prazdroj
Pivo Pilsner Urquell v únoru spustilo svou novou reklamní kampaň „Umění neměnit“, jejíž tváří se stala divadelní a filmová herečka Zuzana Stivínová. Ta si po představení dává své oblíbené jedno s tím, že by neměnila. Právě na to, že i neměnnost má v neustále se měnícím současném světě své místo, chce pivní značka upozornit.
„Novou komunikační kampaní Pilsner Urquell se chceme přiblížit našim spotřebitelům. Vychází z myšlenky a pocitu, který je nám všem důvěrně známý – všichni máme v životě ty nejkrásnější věci a okamžiky, o kterých víme, že by v našich srdcích měly zůstat neměnné. Tyto věci nás naplňují radostí, potěšením, hrdostí nebo láskou,“ popisuje kampaň Soňa Repčíková, marketingová manažerka Pilsner Urquell.
Kampaň, jež cílí na muže i ženy, chce oslovit lidi, kteří v pivní kategorii „hledají kvalitní produkty, autentické značky a prémiovost". Odstartovala 17. února televizním spotem a komunikací v online prostoru, včetně sociálních sítí. Vedle videoobsahu zahrnuje komunikační balíček také klíčové vizuály pro statické plochy.
„Rozsah celé kampaně je však širší. V rámci televizního vysílání plánujeme v dohledné době odvysílat sponzorské vzkazy napojené na hlavní kreativu a ideu neměnnosti. Do celého komunikačního mixu zapojíme také venkovní plochy v Praze a dalších městech České republiky. V místě prodeje, a to jak na prodejních plochách v retailu, tak v hospodách, je komunikace přítomna již od začátku února prostřednictvím sekundárního vystavení a spotřebitelské aktivace spojené se soutěží,“ přibližuje Repčíková s tím, že v následujících týdnech a měsících se do komplexní 360° přidají PR aktivity nebo přiblížení konceptu na značkových akcích a v rámci sponzoringu. Další vlna je plánována na podzim. „Kampaň je součástí širší platformy, kterou chceme pro značku využít v dlouhodobém horizontu několika příštích let,“ dodává.
Pod kreativou je podepsána agentura B&T agency, která s Pilsner Urquell už několik let spolupracuje na digitálních kampaních a stojí například za konceptem „Nejlepší bublinky ve Varech“. Spot vznikl v produkci Bistro Films pod taktovkou režiséra Martina Krejčího. Navazující digitální videa režíroval Adam Pavelka a o klíčový vizuál se postarala Urša Premik s produkcí Silencio.
-stk-