Věk je jen číslo, vzkazuje ve výroční kampani Česká spořitelna

středa, 12. února 2025, 14:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem „Věk je jen číslo“.

Z reklamního spotu České spořitelny, zdroj: Česká spořitelna

Z reklamního spotu České spořitelny, zdroj: Česká spořitelna

Česká spořitelna spouští novou kampaň s názvem „Věk je jen číslo“. Má povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. Hlavní roli v TV spotu ztvárnila opět Jenovéfa Boková. Kampaň uvádí při příležitosti 200. výročí bankovního ústavu, připravily ji agentury VML a OAK Prague a její motto zní: „Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30".

Výroční kampaň má vybídnout i k tomu, aby lidé uvěřili, že nikdy není pozdě začít něco nového a tvořit svoji #silnější budoucnost.

„V nové komunikační kampani chceme ukázat, že věk není překážkou v plnění si vlastních snů, v pouštění se do věcí, které nás baví a považujeme je za smysluplné. Chceme poukázat na fakt, že není důležité, kolik nám je, ale na kolik se cítíme, jak přemýšlíme, jak přistupujeme k životu, jednotlivým výzvám a překážkám,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. Kampaň podle jejích slov oslavuje jedinečnost každého z nás a potlačuje význam věku. „Spořitelna letos slaví 200 let od svého vzniku, ale duchem je mladá a moderní. Je připravena nejen na výzvy dnešní doby, ale i na budoucnost,“ dodává,

Zdroj: Česká spořitelna

Komunikační kampaň startuje od 12. února a poběží až do konce dubna 2025. K vidění bude v televizi, kině, online kanálech či sociálních sítích. V komunikačním mixu nechybí ani outdoorové reklamní plochy, billboardy nebo LCD obrazovky v pobočkové síti.

Na kampani opět spolupracoval kreativní tým agentury VML pod vedením Tomáše Novotného a Terezy Svěrákové (OAK Prague). Spot produkovala společnost Stink Films a režie se ujaly brazilské tvůrkyně Maira a Lina Fridmanovy, známé jako Fridman Sisters. Autorem reklamních fotografií je Kubo Křížo.

„Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A kdo neriskuje, nemůže vytvořit nic výjimečného. Touhle mantrou se řídí i kampaňový tým České spořitelny a nejinak tomu bylo i při přípravě vizuálů ke 200. narozeninám banky. V tomto případě to znamenalo sebrat odvahu a kampaň nafotit na klasický filmový materiál neboli analog a vydat se tak na pole současné reklamní fotografie úplně novou cestou, která může značit nový trend,“ říká Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury OAK Prague.

Skutečný věk nespočívá jen v číslech, ale i v našem myšlení a přístupu k životu. Proto Česká spořitelna v rámci kampaně vytvořila i „mindset kalkulačku“, kterou má na svém webu Silnějšíbudoucnost.cz.

„Mindset kalkulačka vám zabere jen chviličku a třeba zjistíte, že váš přístup k životu a pohled na svět okolo odpovídá úplně jinému věku, než je váš skutečný. Navíc vám kalkulačka doporučí i knížky a filmy, které by vám s ohledem na výsledek mohly sednout,“ dodává Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel agentury VML.

-mav-