
Jeden z klíčových vizuálů jarní kampaně Innogy, zdroj: Innogy
Společnost Innogy startuje v březnu svou jarní kampaň s tváří herce Pavla Šimčíka a nově i Jany Bernáškové. Jejím cílem je přilákat nové zákazníky na „jistotu pravidelného poklesu cen energií a odměnu za přechod". K vidění bude až do konce května v televizi, rádiu, online a v pobočkové síti. Využije i Spotify, součástí je také spotřebitelská soutěž o hodnotné ceny.
„Aktuální podmínky na trhu komodit nám umožnily oživit jeden z nejúspěšnějších produktů naší historie – elektřina/plyn Optimal 36, proto mu dáváme silnou marketingovou podporu. V jarní akviziční kampani lákáme nové odběratele na jistotu každoročního poklesu cen energií a odměnu za přechod k innogy ve výši až dvanáct tisíc,“ říká Václav Podzimek, Customer Communication Manager ve společnosti Innogy.
Základ kampaně tvoří televizní spot, který je nasazen ve dvou verzích, 30s i jeho zkrácené 20s variantě. Kreativa pracuje s osvědčeným konceptem rodiny, kde se v roli manželky poprvé objevuje Jana Bernášková. „Chtěli jsme vnést do osvědčeného komunikačního konceptu naší oblíbené reklamní rodiny novou dynamiku, zejména s ohledem na opakující se propozici odměny za přechod v naší komunikaci. Proto jsme se rozhodli pro přeobsazení hlavní ženské role,“ vysvětluje Podzimek.
„Potřebovali jsme jasně doručit hlavní sdělení, a přitom zajistit dostatečné entrée nové herečce. Tak jsme sáhli do šatníku, respektive po dilematu, který zná každý: jaký outfit zvolit na večer. Sázka na jistotu je pak naší metaforou k výběru spolehlivého dodavatele energií,“ popisuje Ondřej Potůček z agentury VML, jež je podepsána po kreativou. Produkci zajistila společnost Armada Films, režie se ujal Jiří Havelka.
Credits
- Kreativní koncept: VML
- Digitální média: Better agency
- Média: TSM Global / Fragile
- Produkce: Armada Films
- Režisér: Jiří Havelka
- Copywriter: Ondřej Potůček, Helena Johnston
- Art Director: Aleš Pokorný
- Account Management: Nikola Prinzová, František Mareš, Vladimír Petrenko
-stk-