
Nová značka #YESs pracuje na etiketách se zvířecími motivy, zdroj: Mattoni 1873.
Společnost Mattoni 1873 přináší na trh novou značku #YESs, jež nabídne dětské ochucené vody bez umělých sladidel a barviv.
„Naším cílem bylo přinést dětem zdravější a zároveň chutnou alternativu k džusům a kolovým nápojům. Novinku přinášíme ve třech příchutích šitých na míru dětským chutím. To vše v praktické lahvi s moderní etiketou s rošťáckými zvířecími charaktery. Místo pro označení jména na etiketě navíc zajistí, že si děti svou lahev vždy poznají,“ říká Helena Sikorová, senior brand manažerka značky #YESs.
Nová značka pracuje s vodou z Novohradských hor od značky Dobrá voda, obsahuje pouze 3,5 g cukru na 100 ml a žádná umělá sladidla ani barviva. K dostání bude ve třech příchutích – jablko, jahoda a vodní meloun. Lahev o objemu 0,5 l byla vyvinuta ve spolupráci s dětmi. Má ergonomický tvar pro lepší úchop a sportovní víčko. Doporučená maloobchodní cena novinky je 19,90.
K propagaci novinky využije značka širší mix komunikačních nástrojů. Kromě silné in-store podpory, která má zajistit výraznou viditelnost produktu v místě prodeje, pomůže zvýšit povědomí o novince i sampling, televizní, online a PR kampaň.
-stk-