Ogilvy do vlastní kampaně obsazuje spící klienty

pondělí, 10. března 2025, 15:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve vlastní kampani agentury Ogilvy hrají hlavní roli spokojeně spící klienti, například Maximiliano Bellassai z T-Mobilu nebo Alice Divišová z Heinekenu. 

Klíčový vizuál k vlastní kampani Ogilvy, zdroj: Ogilvy

Klíčový vizuál k vlastní kampani Ogilvy, zdroj: Ogilvy

Ogilvy připravila vlastní image kampaň u příležitosti Světového dne spánku, který připadá na pátek 14. března. Tváří kampaně se stali přímo klienti agentury, kteří se na klíčových vizuálech oddávají spánku. Dopřát si ho mohou podle kampaně proto, že se při řešení marketingových a byznysových výzev mohou opřít o svého kreativního partnera. 

„V Ogilvy vždy přemýšlíme o tom, co našim klientům nedá spát. Tato kampaň vnáší hravost do standardní B2B komunikace a jejím cílem je navázat kontakt s potenciálními klienty, kteří čelí náročným výzvám a zažívají kvůli tomu bezesné noci. Jsme tu proto, abychom jim pomohli najít řešení a dosáhnout jejich cílů,“ říká Mike Martin, Chief Creative Officer Ogilvy. 

Základ kampaně tvoří dva klíčové fotovizuály od Mira Minarovyche, kterým propůjčili svou tvář skuteční klienti Ogilvy – Maximiliano Bellassai, Chief Commercial Officer z T-Mobilu, a Alice Divišová, Group Brand Manager z Heinekenu, spolupracující s PR týmem agentury. 

„Ideální spolupráce s agenturou je pro mě hlavně o komunikaci a vzájemné důvěře. Nemůže být vždy všechno zalité sluncem, ale právě díky těmto dvěma ingrediencím je možné různé komplikace a překážky po cestě řešit zavčasu. Přidanou hodnotou je pro mě pak především upřímnost a dochvilnost. Také trocha smyslu pro humor nikdy nezaškodí,“ říká Alice Divišová

Kampaň staví na vítězství v soutěži Agentura roku 2024: Volba klientů. Od 10. března se objeví v oborovém tisku. O pár dní později se také objeví na sociálních sítích, především LinkedInu. 

Credits

  • Kreativní koncept: Mike Martin
  • Copywriting: Richard Kolbe
  • Art: Martina Podoláčková
  • Social Media Planning: Lukas Michael
  • Social Ideamaking: Kateřina Bažantová
  • Produkce: Bubenská Production, Martin Repka, Tomáš Tomášek
  • Fotograf: Miro Minarovych

-stk-