
Zdroj: Puma
Sportovní značka Puma představuje svou dosud největší globální kampaň s názvem „Go Wild“. Ta přináší novou éru identity značky a ukazuje, že sport není jen o fyzickém výkonu, ale také o odvaze být sám sebou.
„Puma byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou k úspěchu,“ říká Arne Freundt, CEO společnosti Puma, a dodává: „Ikonické osobnosti minulosti i současnosti, jako Tommie Smith, Usain Bolt, Breanna Stewart nebo Neymar, dokonale ztělesňují jedinečnou DNA značky Puma – sportovce s výraznou osobností, kteří se nebojí sebevyjádření a projevů opravdové radosti z každého úspěchu. Naší druhou globální kampaní podnikáme další důležitý krok k posílení emocionálního a autentického spojení se zákazníky na naší cestě k zvýšení povědomí o značce.“
Puma chce svou kampaní inspirovat jednotlivce k tomu, aby se skrze sport naplno uvolnili svou divokost a objevili svobodu. „Nová kampaň přináší svěží pohled na sport a otevírá novou kapitolu Puma – v souladu s očekáváním mladé generace, ale zároveň pevně zakotvenou v historii naší značky. V době sociálních sítí a ‚meme‘ kultury chceme inspirovat jak profesionální atlety, tak sportovní nadšence, aby se podívali do svého nitra, objevili svou vlastní výjimečnost a našli odvahu být sami sebou,“ říká Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing značky Puma.
Kampaň odstartuje 20. března kampaňovým videem, které vzdává hold běžcům a jejich cestě k euforii z běhu. Do popředí v ní budou postaveni každodenní běžci. Doplní jej obsah pracující s příběhy ambasadorů od Tommieho Smithe přes Usaina Bolta až po Mondo Duplantise. Komunikace bude pokračovat i v roce 2026, kdy se strategicky zaměří na různé sportovní kategorie, včetně basketbalu a fotbalu, a využije sílu největších světových sportovních událostí.
-stk-