
Klíčový vizuál k nové kampani Woltu, zdroj: Wolt
Wolt přichází s novou komunikační kampaní se sloganem: „A co třeba… Wolt“. Jeho cílem je vystihnout okamžik, kdy lidé spontánně hledají řešení běžných situací – ať už mají chuť na něco dobrého, nemají čas, nebo potřebují rychle zařídit nákup. Wolt chce být první, co je v tu chvíli napadne.
„Cílem bylo vytvořit slogan, který by zněl přirozeně, jako věta, kterou byste řekli kamarádovi nebo partnerovi. Takovou, která zazní mezi dveřmi, při rozhodování u stolu nebo v chatu s blízkými. A právě to ‚A co třeba… Wolt.’ dokonale vystihuje,“ říká marketingový ředitel Woltu pro střední Evropu Adam Lazár.
Kampaň navazuje na dlouhodobý závazek značky zpříjemňovat a zjednodušovat lidem každodenní život. Pracuje nejen se silným insightem, ale i s výraznými brandovými prvky, především s ikonickým audiologem – krátkým „cinknutím“, které zákazníci znají z aplikace jako zvuk potvrzení objednávky.
Kampaň je výsledkem rozsáhlého výzkumu i testování – včetně konceptů, které potvrdily, že jednoduché, konverzační a pozitivně laděné sdělení rezonuje se zákazníky napříč trhy. Poběží na internetu a outdooru. Využije také influencer marketing. Důraz klade na lokální relevanci a autenticitu momentů, ve kterých Wolt přichází vhod.
-stk-