
Zdroj: Repro YT Answear CZ
Módní e-shop Answear startuje kampaň „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ pro jaro a léto 2025. Kombinuje v ní kontrastní prémiové značky a ukazuje, že i zdánlivě neslučitelné styly mohou tvořit fascinující spojení. Cílem je experimentovat s osobním stylem.
„Vztahy, které budujeme s našimi partnery, přáteli nebo kolegy, nás inspirují k experimentování se stylem. Chceme naše zákazníky povzbudit, aby se nebáli kombinovat různé estetické přístupy a vyjadřovali svou jedinečnost skrze módu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu a komunikace Answear.com.
Kampaň je postavená na vybraném portfoliu prémiových značek jako Adidas, AllSaints, Birkenstock, Boss, Patrizia Pepe a Pinko. Celá komunikace propojuje například sportovní styl Adidasu s elegancí Patrizie Pepe nebo sofistikované Pinko s rockovým duchem AllSaints, což je doplněno otázkami: „Může se Adidas zamilovat do Patrizia Pepe?“, „Mohou být Pinko a AllSaints nejlepší kamarádky?“ nebo „Mohou si Boss a Birkenstock rozumět?“
Komunikace od agentury Saatchi & Saatchi je k vidění v online i offline prostoru ve 12 zemích, kde Answear působí. Tvoří ji tři spoty. „Na jednom vidíme otce se synem, na druhém zamilovaný pár a na třetím dvě nejlepší kamarádky. Každá dvojice svým stylem nemůže být odlišnější, ale každou pojí speciální pouto,“ popisuje country manažerka pro Česko a Slovensko Nicole Groesslová s tím, že poprvé ukazuje Answear také šíři svého portfolia.
Fotografie pro kampaň pořídil americký kameraman Sean Conaty. Spoty režíroval britský režisér Danny Sangra, který natáčel s polskou produkční společností Warsaw Production v lokalitách Jihoafrické republiky.
Součástí kampaně je i spolupráce s lokálními influencery, kterými jsou Zuzana Nováková Stráská, Filip Vaněk, Denisa Dvoráková a Nikola Procházková, a médii jako Elle, Vogue nebo Marianne.
-stk-