Becherovka promuje vodku kampaní, na kterou „už tolik nezbylo"

čtvrtek, 10. dubna 2025, 15:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Becherovka vstoupila do kategorie vodek. Své nové produkty komunikuje kampaní, na kterou „už tolik nezbylo". 

Zdroj: Becherovka

Zdroj: Becherovka

Becherovka nedávno na trh uvedla nové produkty v podobě vodkyjejích dvou ochucených variant. Komunikuje je kampaní, jež byla záměrně natočena v nezařízeném studiu s minimem rekvizit. Ukazuje tak, že většina úsilí a investic šla do produktu samotného

„Chtěli jsme, aby kampaň na Becherovka Vodku byla jiná. Tím, co říká, i tím, jak vypadá. Tak trochu se v ní navážíme do klišé, kterých je tato kategorie plná. V exekuci jsme se především snažili o to, aby celá kampaň působila levně, ale ne lacině. A také o to, aby v ní byl humor,” říká o konceptu Miloš Kočí, kreativní ředitel YYY agency, jež je pod kreativou podepsána.

Kampaň poběží v České republice a na Slovensku. Od 7. dubna bude k vidění v televizi, dále outdooru a na internetu. Produkci zajistila společnost Bumerang Film, režie se ujal Jarek Plouhar.

Becherovka vstupuje do nové kategorie, uvádí vodku

čtvrtek 3. dubna 2025

Credits

  • Kreativní ředitel: Miloš Kočí
  • Ideamaker: Michaela Žemlová
  • Head of Art: Lucie Štorková
  • Account Director: Michaela Rodovská
  • Account Manager: Matěj Schamberger
  • Hlavní konzultant: Josef Havelka
  • Stratég: Tomáš Charouz
  • Produkce: Bumerang Film
  • Režisér: Jarek Plouhar
  • Herec: Adam Ernest

-stk-