Billa v kampani připomíná, proč je čerstvost radost

středa, 23. dubna 2025, 16:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Billa spouští novou dlouhodobou kampaň „Čerstvost je radost“. Poukazuje v ní na to, že kvalitní čerstvé potraviny jsou zdrojem radosti. 

Zdroj: Repro YT Billa Česká republika

Zdroj: Repro YT Billa Česká republika

Billa představuje novou dlouhodobou kampaň „Čerstvost je radost!“, která připomíná, že kvalitní čerstvé potraviny nejsou jen základem zdravého stravování, ale i „každodenním zdrojem radosti". Opírá se přitom o dlouhodobé zaměření značky na čerstvé kategorie, které tvoří čtvrtinu její nabídky. 

„Víme, že na základě studií mají čerstvé a kvalitní potraviny pozitivní vliv na náš organismus, a to nejen na naše tělesné zdraví, ale i na to, jak se celkově cítíme. A naším cílem je prostřednictvím široké nabídky čerstvých a kvalitních potravin dávat lidem příležitost dělat jejich každodenní život šťastnější a radostnější prostřednictvím prožitku z jídla,“ říká Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu Billa Česká republika.

Kampaň staví na insightu, že čerstvé potraviny aktivují smysly a přirozeně zlepšují náladu. Emoci Billa vizualizuje ve stylizovaném žlutém světě – žlutá jako barva značky, ale i radosti a energie. Hlavní záběr je na samotné potraviny: praskající chlebová kůrka, křupající zelenina, šťavnaté ovoce. Kamera vedená robotickým ramenem Bolt Cinebot se přibližuje k mikrodetailům, slow-motion záběry zdůrazňují strukturu, vůni a chuť. Smyslový zážitek doplňuje výrazný zvukový design.

„Když se řekne ‚čerstvost‘, většina značek ukáže jablko a řekne, že je lokální. My jsme chtěli, aby lidé čerstvost cítili. Aby ji slyšeli, skoro ochutnali. A hlavně si znovu uvědomili, jaký vliv má dobré jídlo na to, jak se cítíme. Tohle není kampaň o produktech. Je to připomenutí, že každé jídlo může být momentem radosti. Pokud je z čerstvých a kvalitních surovin,“ říká Martin Svetlík z agentury McCann Prague, jež je autorem kreativy. 

Téma potraviny doplňuje opět Billa rodina, která se objevuje i v předchozích vlnách komunikace. K vidění je kampaň napříč televizí, onlinem, rádiem, tiskem i OOH formáty

Credits

    • Agentura: McCann Prague
    • Executive Creative Director: Martin Svetlík
    • Copywriter: Lucie Václavková
    • Art Director: Matěj Rybák
    • Account Director: Martina Kufová
    • Produkce: Procoma
    • Producent: Alžběta Šerclová
    • Režie: Robert Hloz
    • Kamera: Tomáš Šťastný 
    • Studio: Shotbox 
    • Střih a grading: Mingle 
    • Zvuk: Samuel Jurkovič a Mishan Pajdiak
    • Fotografie: Patrik Klema

 

-stk-