Ovocné sirupy Zlatá studna vstupují na český trh

čtvrtek, 10. dubna 2025, 22:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Svůj vstup slovenská značka podpoří reklamním konceptem „Pohádky ze Zlaté studny“. 

Zdroj: Zlatá studna

Zdroj: Zlatá studna

Slovenská značka ovocných sirupů Zlatá studna přichází do Česka. S konceptem „Pohádky ze Zlaté studny“ se chce odlišit od zaběhnuté komunikace ve své kategorii. 

„Naše cílová skupina jsou rodiny s dětmi a ty mají rádi kvalitní husté sirupy. Zároveň známe naši konkurenci a poměrně normalizovaný styl komunikace. Hledali jsme výrazný dlouhodobý koncept, kterým jsme chtěli doručit naši hlavní devizu a zároveň vystoupit z běžného clusteru reklam v této kategorii,“ říká Petra Rybyšarová, marketérka společnosti St. Nicolaus v ČR, do jejíhož  portfolia Zlatá studna patří.

K odlišení od konkurence si Zlatá studna zvolila pohádky. „Naše kreativní strategie je vytvořit unikátní zábavný svět, který diváky uvede do naší nové značky a do něj zasazovat lehce provokativní, ale zároveň roztomilé příběhy, které jednoduše a vtipně odkomunikují hlavní benefit, ale především budou bavit rodiče i děti. Tak vznikla studna a v ní naši dva ‚skřítci’,“ vysvětluje Aleš Brichta, kreativní ředitel agentury Triad, jež je pod konceptem podepsána. 

Kampaň začíná reklamním spotem, v němž dva tajemní skřítci žijící uvnitř studny poťouchle „plivají“ hustou šťávu do vědra s vodou nic netušících vesničanů. Komunikace, jež je plánována dlouhodobě, bude k vidění v online prostředí. Propíše se také do místa prodeje. „Naše ambice je dostat se ve střednědobém horizontu do top 3 na českém trhu a k tomu potřebujeme vedle špičkového produktu a výhodné ceny konzistentní, ale také distinktivní a v jistém ohledu disruptivní komunikaci,“ odhaluje plány Micheala Vallová, brand manažerka Zlaté studny pro slovenský trh.

Produkci spotu zajistilo animační studio Divize animace s režisérkou Bárou Annou Stejskalovou. „Chtěli jsme challengovat nejen samotný trh s ovocnými šťávami a jeho klišé, ale také styl dnešních reklam plných umělého CGI a AI. Cílem bylo vytvořit nadčasový exekuční koncept, který má skutečnou řemeslnou hodnotu,” vysvětluje Stejskalová.

Na trh vstupuje značka se čtyřmi příchutěmi – lesní směs, malina, pomeranč a bezový květ. 

Credits

  • Klient: St. Nicolaus – Zlatá studna
  • Kreativní agentura: Triad Prague
  • Mediální agentura: Dentsu
  • Produkce: Divize animace
  • Režie: Bára Anna Stejskalová
  • Creative director: Aleš Brichta
  • Account director: Daniel Weiss
  • Strategy director: Matúš Ficko
  • Account manager: Eliška Hortová
  • Ideamaker: Michal Dvorský, Štěpán Plicka
  • Art director: Michal Dvorský

-stk-