Zalando připravilo kampaň z karanténní „posilovny"
Módní e-shop Zalando natočil svou nynější kampaň #TogetherIAmStrong ve vzdáleném režimu.
Německý e-shop Zalando nasadil na českém trhu kampaň s názvem #TogetherIAmStrong. Připravena byla ve vzdáleném režimu, inspirována zákazníky, kteří se snaží zůstat aktivní i v karanténě.
„V této kampani zohledňujeme nejen aktuální situaci, které nyní všichni čelíme, ale i změnu spotřebitelského chování. Pozorujeme, že naši zákazníci více nakupují sportovní oblečení na běhání či jógu. V nouzovém stavu a s nutností udržovat sociální vzdálenost lidé potřebují kreativitu, aby zůstali aktivní a fit i bez možnosti zajít si do posilovny nebo sportovních zařízení,“ popisuje Marie Frickel, Head of Campaing Management v Zalandu.
Kampaň využila záběrů z obývacích pokojů, které natočilo 11 vybraných „kameramanů“ a „režisérů“. Od prvotního nápadu k realizaci trvala příprava kampaně tři týdny, přičemž obvykle to zabere tři až čtyři měsíce.
Na přípravě se podílela hamburská agentura Kolle Rebbe. Autorem ilustrací je Deveroe.
-stk-