Zalando připravilo kampaň z karanténní „posilovny"

sobota, 9. května 2020, 08:15 Aktuality, Reklama, Koronavirus na jaře 2020 MediaGuru

Módní e-shop Zalando natočil svou nynější kampaň #TogetherIAmStrong ve vzdáleném režimu.

Zdroj: Repro YT Zalando

Zdroj: Repro YT Zalando

Německý e-shop Zalando nasadil na českém trhu kampaň s názvem #TogetherIAmStrong. Připravena byla ve vzdáleném režimu, inspirována zákazníky, kteří se snaží zůstat aktivní i v karanténě. 

„V této kampani zohledňujeme nejen aktuální situaci, které nyní všichni čelíme, ale i změnu spotřebitelského chování. Pozorujeme, že naši zákazníci více nakupují sportovní oblečení na běhání či jógu. V nouzovém stavu a s nutností udržovat sociální vzdálenost lidé potřebují kreativitu, aby zůstali aktivní a fit i bez možnosti zajít si do posilovny nebo sportovních zařízení,“ popisuje Marie Frickel, Head of Campaing Management v Zalandu. 

Kampaň využila záběrů z obývacích pokojů, které natočilo 11 vybraných „kameramanů“ a „režisérů“. Od prvotního nápadu k realizaci trvala příprava kampaně tři týdny, přičemž obvykle to zabere tři až čtyři měsíce. 

Na přípravě se podílela hamburská agentura Kolle Rebbe. Autorem ilustrací je Deveroe.

-stk-