Rohlík natočil filmový spot oslavující kouzlo dobrého jídla

čtvrtek, 11. června 2020, 14:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Dvouminutový spot s filmovou poetikou a tzv. aspikonem představil online supermarket Rohlík. Vstoupit tak chce do „nového normálu“.

Zdroj: Rohlík.cz

Zdroj: Rohlík.cz

Online supermarket Rohlík uvedl na svých sociálních sítích nový reklamní spot, jímž chce symbolicky vstoupit do „nového normálu“. Cílem imageové reklamy s filmovou poetikou je oslavit dobré jídlo, pozitivní charakter lidí i návrat ke kořenům. 

„V Rohlíku věříme, že lidé jsou v jádru dobří. Jsme jedna velká rodina a víme, jak je důležité poslouchat hlas svého srdce a mít možnost vyjádřit vlastní názor. Vidíme svět z té lepší stránky a neustále hledáme cesty, jak si vzájemně dělat radost. A stejně tak to cítí i mnoho dalších lidí, o kterých je naše nové video. Odehrává se ve světě, kde i zdánlivě malé dobroty mohou mít velký význam a kde vládne pozitivní energii. V tomto novém světě přichází – společně se znovuobjevenou silou lidskosti a vstřícnosti – návrat ke kořenům. K přírodě, poctivému řemeslu a k venkovu, kde se skrývá inspirace pro všechny, kdo věří, že je čas na dobré věci, a hlavně dobré jídlo,” vysvětluje zakladatel Rohlíku Tomáš Čupr. 

Kampaň bude k vidění od 12. června na internetu, od 15. června i v televizi v prime-time vysílání stanice Nova. Součástí komunikace je i speciální stránka aspikon.cz, pokrmu, který si ve spotu zahrál vedlejší roli. 

Filmový spot vznikl spoluprací marketingového týmu pod vedením Jiřího Rákosníka, Chief Marketing Officera, a kreativního dua Wilhelm Kinga. Produkci zajistila společnost Bistro Films. Režie se ujal Marek Partyš. Hudební podkres tvoří na míru upravená píseň Superstition od Jamese Harriese. 

-stk-