Vinea mění positioning, ukazuje „zázraky" na vinici

středa, 16. září 2020, 15:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vinea má nový positioning i komunikační koncept. Cílem je dát mimo jiné prostor ikonické lahvi o objemu 250 ml, která stála u zrodu značky.

Klíčový vizuál k nové kampani značky Vinea, zdroj: Kofola ČS

Klíčový vizuál k nové kampani značky Vinea, zdroj: Kofola ČS

Vinea mění positioning a s ním přichází i nový komunikační koncept. Cílem je vyzdvihnout hodnotu značky a posílit spotřebitelské vnímání brandu jako „skutečného klenotu mezi sycenými nápoji“. Rovněž chce dát nová komunikace prostor ikonické lahvi o objemu 250 ml, která stála při zrodu značky. Vinea se snaží zaujmout především ženy a muže ve věku mezi 25 až 45 lety. 

„Vracíme se k podstatě značky Vinea, kterou je nejen hroznová šťáva, ale i černý bez. Jejich spojení dohromady vytváří jedinečnou chuť a vůni. I proto jsme se rozhodli letos vrátit zpět ke kořenům nápoje a začít nově vyprávět příběh, který je značce vlastní a kraluje v něm pořádná dávka fantazie,“ vysvětluje Lubica Mieresova, brand manažerka značky Vinea.

Nový positioning doprovází i nová kampaň, jež je k vidění v televizi, outdooru a místě prodeje. V České republice poběží do konce září, na Slovensku do 11. října. 

Pod kampaní, jež se natáčela přímo na vinohradu, kde se hroznové víno pro Vineu pěstuje, je podepsána agentura Triad Advertising. Kreativy se zhostilo trio Martin Woska, Vlado Kurek a Matúš Hliboký. Režie se ujala Veronika Jelšíková, produkci zajistila společnost Stink Films.

-stk-