Hero komunikuje sjednocení dětské výživy pod Sunar

pondělí, 26. října 2020, 12:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nový komunikační koncept Sunaru má podpořit sjednocení všech produktů dětské výživy pod jednu značku.

Klíčový vizuál k novému komunikačnímu konceptu značky Sunar, zdroj: Hero

Klíčový vizuál k novému komunikačnímu konceptu značky Sunar, zdroj: Hero

Společnost Hero uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept své značky Sunar. Jeho cílem je poprvé představit všechny produkty dětské výživy pod jednou značkou. 

Výrobce tak opouští značku Sunárek, kterou dosud využíval pro část svých dětských produktů. Nově bude kompletní portfolio této kategorie komunikovat jednotně pod značkou Sunar. Kampaní tak chce vytvořit jednotnou linku pro všechny produkty značky a prezentovat Sunar jako partnera rodičů pro výživu jejich dětí od narození až do předškolního věku.

Kreativní koncept se zastřešujícím claimem „S vysokým obsahem mateřské lásky“ sází na emoce a odkazuje na společně trávené chvíle rodičů se svými dětmi. Kampaň běží od konce října v televizi, kde budou nasazeny dva 20s spoty, a dále na internetu a v místě prodeje.

Pod konceptem je podepsána agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe, jež letos na jaře zvítězila ve výběrovém řízení a nahradila dosavadní agenturu Comtech. Režie spotů se ujala Jasmína Blaževič.

„Sunar je tu s námi více jak 80 let a během té doby vždy pomáhal maminkám pečovat o výživu pro správný vývoj dětí. Sunar tu chce být i pro další generace a přinášet malým dětem od miminka až do předškolního věku pestrou stravu – kojenecká mléka, chutné příkrmy a svačinky – vždy s láskou připravené a vyrobené. A byl to právě láskyplný kreativní nápad, kterým si nás kolegové ze Saatchi & Saatchi získali,“ říká Petra Bolfíková, Senior Category Manager Baby Toddler Milks ČR&SR ze společnosti Hero.

Produkty Sunárek mění obal, nově pod značkou Sunar

neděle 20. září 2020

-stk-