Generali Česká pojišťovna startuje svůj nový komunikační koncept s názvem Red. Postaven je na hlavním vizuálním znaku společnosti – červené barvě – a s ní spojených asociacích, kterým jsou především srdce, duše a energie. První kampaň s názvem Reditude bude nově komunikovat hodnoty a strategii značky.
Název Reditude se skládá z anglických slov „red“ (červený) a „attitude“ (přístup). Cílem kampaně s claimem „S nám v tom nejste sami“ je prezentovat pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace.
K vidění je od 2. listopadu v televizi na stanicích Prima a Nova a na sociálních sítích, následovat bude komunikace na internetu, objeví se také v ulicích krajských měst, v obchodních centrech po celé ČR a v pražském metru.
Pod kampaní je podepsána londýnský agentura Dentsu mcgarrybowen, o adaptaci se postarala Isobar. Produkci zajistila společnost Castelli, režie se ujalo duo Liam & Grant. Autorem fotografií je Marco Mori. Hudební podkres tvoří skladba Your Turn od Mghty.
-stk-