Answear odstartoval v pondělí 4. ledna kampaň s názvem „Máš Answear“, která poběží na sedmi evropských trzích, kde polský módní e-shop působí. Oslovit chce všechny věkové skupiny, od generace Z až po starší spotřebitele.
Kampaň zahrnuje televizní spoty i digitální aktivity a je součástí přicházejícího rozvoje celé značky. V prosinci 2020 totiž vstoupila společnost Answear.com na burzu a díky prodeji svých akcií získala investici v hodnotě 260 milionů korun.
„Chceme být trochu expresivnější a oslovit i mladší a stylovější zákazníky, proto naše nová kampaň vyzdvihuje experimentování a zaměřuje se na zážitky a radost z hraní si s módou,“ vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko. Spotem obchod komunikuje také věrnostní program Answear Club s výhodami, jako jsou slevy nebo rychlé dodání do 24 hodin.
V Česku se kampaň objeví na televizních kanálech skupiny Nova, kde budou nasazeny 30" a 15" reklamní spoty. Dále bude probíhat na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru i prostřednictvím display reklamy.
„Chceme kampaň v TV odstartovat hned v lednu a držet se v televizi po celý rok. Je to náš první krok v rámci nové strategie – být blíže širší skupině zákazníků, komunikovat naše hodnoty skrze masová média a díky tomu představit Answear lidem, kteří o nás doposud neslyšeli. Doteď jsme realizovali především online aktivity, ale díky vstupu na burzu na konci roku 2020 a nově získaným prostředkům se chceme silněji soustředit na komunikaci naší značky,“ doplňuje Eva Balaštíková.
Kromě Česka je kampaň uvedena v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku.
Komunikační strategii a hlavní myšlenku kampaně vytvořila polská agentura Feeders, produkci zajistila společnost Papaya Films. Režie se ujal Łukasz Zabłocki, který se rozhodl použít 35mm film.
-stk-