Česká spořitelna představila nový komunikační koncept. Kampaní chce podpořit sebevědomí Čechů. Zahájila ji 6. dubna stovkou dronů, které nad Pražským hradem rozsvítily nápis #silnější.
„Záleží nám na tom, aby se lidem v České republice dařilo, a věříme, že prosperita se odvíjí také od víry ve vlastní schopnosti. Sebevědomí každého z nás může přispět k tomu, aby se dařilo lépe celé zemi,” vysvětluje Monika Hovorková, která v České spořitelně zodpovídá za značku a komunikaci, pokračuje: „Chceme lidi inspirovat a ukázat jim, že v každém je něco, na co může být hrdý a že vzájemná podpora zvyšuje sebevědomí a prosperitu celé společnosti. Kampaní ,Jste #silnější, než si myslíte' zároveň zahajujeme nový dlouhodobý komunikační koncept. K našemu logu přidáváme nově i podpis ,Ať se daří', který ve třech slovech shrnuje poslání Spořitelny.“
Kampaní Česká spořitelna reflektuje nedávný průzkum analytického projektů Česko v datech zaměřeného na sebevědomí. Z něj vyplynulo, že Češi nehodnotí vlastní sebevědomí příliš vysoko, ačkoli jsou přesvědčeni, že dokáží zvládat životní krize a těžkosti. „Kampaní proto chceme sebevědomí Čechů podpořit. Ukázat lidem, že každý je pro někoho hrdina, že každý je v něčem jedinečný a výjimečný. Jen je potřeba si to uvědomit. Věříme, že i díky naší kampani pomůžeme dodat lidem vnitřní sílu, aby se cítili #silnější,” dodává Monika Hovorková.
Novou kampaň zahájila dronová světelná show, jež proběhla 6. dubna ve večerních hodinách v historickém centru Prahy. Stovka speciálních dronů přivezených ze zahraničí nejprve vzlétla z Dětského ostrova na Vltavě, aby se následně nad městem zformovala do národních symbolů – státní vlajky, lipového listu, dvouocaséha lva a obrysů hranice ČR v barvách trikolóry. Nakonec drony na nebi vykreslily hashtag kampaně #silnější.
Kampaň bude možné vidět ve všech mediatypech v průběhu celého roku. Kromě televize, kde je nyní nasazen spot s písní Stand By Me od Bena E. Kinga, poběží kampaň v tradičních i online médiích, na outdoorových plochách či sociálních sítích Facebook a Instagram, na kterých si mohou lidé vytvořit kreativní AR filtry. Součástí kampaně bude i nový profil České spořitelny v rámci hudební streamovací služby Spotify.
V rámci komunikace spolupracuje Česká spořitelna s řadou influencerů, jako jsou Smusa, Jitka Nováčková, Beha, Lenka Vacvalová, Pedro, Pavel Berky či Lucie Minářová.
Kampaň navrhla kreativní agentura VMLY&R. Produkce TV spotů se ujala společnost Boogie Films, režie se ujal skandinávský režisér Martin Werner.
-stk-