Obchodní řetězec Penny Market chce podpořit sportování českých dětí a zahajuje koncem dubna svůj celoroční projekt „Hýbeme se hezky česky“. V jeho rámci podpoří stovky dětských sportovních klubů napříč všemi regiony finančně a materiálně v celkové výši přes 5 mil. korun. Ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů (AŠSK) otevírá možnost přihlásit se do soutěže o finanční a materiální podporu pro tisíce týmů. Na základě hlasování pak obdrží podporu celkem 465 vybraných klubů po celé ČR.
„Nechtěli jsme soutěž pro jednoho vítěze s jednou velkou cenou, naopak chceme podpořit děti po celé zemi. Naše prodejny jsou na téměř čtyřech stech místech České republiky a my chceme být lidem žijícím v jejich okolí dobrým sousedem a dělat vše, co jim život zkvalitní nebo usnadní. Proto od nás dostanou podporu kluby ve všech regionech,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.
Do hlasování o finanční a materiální podporu se mohou přihlásit všechny týmy, které jsou členy České obce sokolské nebo Asociace školních sportovních klubů. Celkem se tak může zapojit až téměř 6 tisíc aktuálně registrovaných týmů.
„Když jsme dostali nabídku být součástí tohoto projektu, neváhali jsme. Naše poslání je vést Čechy k pohybu a společné aktivitě a díky tomuto partnerství budeme mít zase o kousek víc možností tomuto příslibu dostát. Podpora našich mládežnických oddílů, obzvláště v této době, je nesmírně důležitá,“ říká Marek Tesař, výkonný ředitel České obce sokolské a Svatava Ságnerová, prezidentka AŠSK dodává: „Projekt Hýbeme se hezky česky je ideální příležitostí, jak po dlouhém sportovním útlumu zase postavit dětský sport v Česku na nohy!"
Penny tímto projektem podpoří děti napříč republikou v nejrůznějších sportech, počínaje fotbalem, ale také florbalové, basketbalové, volejbalové nebo plavecké oddíly. Mohou se přihlásit i týmy, v nichž se děti věnují házené, atletice, gymnastice, badmintonu, cyklistice, ping pongu, šermu, a dalším sportům. Týmy se mohou hlásit od 22. dubna na stránkách projektu až do 19. května 2021. Od 3. června pak bude probíhat online hlasování, z něhož vzejde ve 155 mikroregionech 465 finalistů (v každém mikroregionu tři). Všechny tyto týmy obdrží balíčky zdravé výživy z produktů řetězce a zúčastní se finálního hlasování, kdy první tým v každém mikroregionu obdrží finanční ve výši 15 tisíc Kč, druhý a třetí tým v pořadí obdrží finanční podporu 5 tisíc Kč. Celková podpora tak přesáhne částku 5 mil. Kč.
V rámci projektu Penny připravilo 360stupňovou kampaň, včetně TV spotu (spot opět namluvil herec Jiří Bartoška), jeho propagace v tištěných médiích, na billboardech a na sociálních sítích. Kampaň mimo jiné podpoří sportovci a známé osobnosti. Kreativu kampaně měla na starosti agentura Hullaballoo, nákup médií agentura PHD a Knowlimits, sociální média pak Socialsharks.
-zue-